![]() |
Middeltjes tegen de zenuwen?
Ik heb vandaag rijexamen gehad en ben gezakt:(. Ik was erg zenuwachtig van tevoren en ook onder het rijden voelde ik me helemaal niet op mijn gemak, maakte veel onnodige fouten door de zenuwen.
Nu wil ik misschien voor mijn volgende examen iets proberen (homeopathie oid) om wat rustiger te zijn tijdens het examen en minder onnodige fouten te maken. Heeft iemand daar misschien (goede/slechte) ervaring mee? Ik zou er graag wat meer over willen weten. Bedankt:) |
ik heb druppeltjes tegen nervositeit van VSM(dacht ik), gebruikt tijdens mn examen. werkte heel goed. geen klamme handen ed.
|
Ik heb ook eens een anti stress middel gebruikt, dat was van A.Vogel Ik ben alleen de naam kwijt... het werkte wel goed. Informeer anders bij een drogist?
|
Valeriaan helpt tegen de zenuwen. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Bovendien is het al een heel oud middeltje.
|
Ik denk dat je het beste even langs je huisarts kunt gaan...en als je zelf dingen uit gaat proberen, lees dan HEEL goed de bijsluiter of ze waarschuwen dat je er geen auto mee mag rijden ed.
|
Citaat:
|
toen ik mijn rijexamen voor mijn scooter heb moeten afleggen was ik eerst ook nerveus ...
maar daarna heb ik gewoon mij het beeld ingeprent van: jongens, ik ga hier als vrouw eens goed laten zien wie hier kan rijen en heb verstand op nul gezet... gewoon rustig blijven zeggen tegen jezelf van: ach, makkie, rustig blijven en alles is goed... gewoon tegen je zelf praten (in je eigen) en zeggen dat je het kunt en tijdens examen gewoon kijken naar buiten ... niet denken van oooh wat doe ik nou .. oohh is dat wel juist.... veel succes verder |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |