![]() |
normering herkansing
hey
ik ben niet geslaagd :( maar heb wel een herkansing mijn vraag is blijft de norm hetzelfde??? zoja heb ik veel geluk want ik moet NLs herkasnen en met een normering van 1.4 hoop ik het wel te redden, nu ik flink voor samenvatten heb ge oefend of word de normering helemaal overnieuw berekend??? |
waarschijnlijk zal de normering hetzelfde zijn maar het kan ook nog wel eens verschillen. Doe gewoon je best dan moet het genoeg zijn...
|
vaak is het hetzelfde ja...
kijk maar naar oude examens van vorig jaar.. |
Nope is niet hetzelfde, morgen herkans ik AK en de norm was 1.4 en is bij de herkansing 1.2 (n) dus.... t HOEFT niet altijd t zelfde te zijn..
|
Citaat:
wist niet dat dat al ergens stodn? |
Citaat:
|
Ik heb de lijst te zien gekregen toen ik me voorlopige puntenlijst te zien kreeg.. k neem aan dat die klopte.. duss..
|
Nee, de norm is bij ons niet hetzelfde.
Bij wiskunde was hij 1,1 en nu bij de herkansing 1,0 :) |
ehm waar staat die lijst dan?? zou ik wel ff willen zien...
kan ik ongeveer weten wat ik moet halen ^^ (als jullie het voor nederlands weten is het ook goed ^^ |
die normeringen zijn geloof ik nog niet eens bekend?
|
dat waren voorlopige normen volgens mij voor de herkansingen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk op www.eindexamen.nl normeringen 1e tijdvak havo/vwo.. Achter de norm van het eerste tijdvak staat ook de voorlopige norm van het tweede tijdvak.. Er wordt maar zelden van die norm afgeweken.. Lager wordt het sowieso niet, hoger zou nog wel mogelijk zijn. Maar het zal niet drastisch veranderen ofzo..
Suc6 allemaal de 30e!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |