Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Weer onder de zonnebank (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=877634)

Ridder 21-06-2004 14:47

Weer onder de zonnebank

Het is officieel zomer, maar daar is weer niets van te merken. Want de zomer moet zonnig zijn, en het enige wat ik zie zijn vieze mannen in regenjassen en rokende huismoeders met een overkapte buggy, daarom vind ik het maar neits zomer. En ik ben veeels te wit voor de zomer, want als ik straks naar het buitenland ga, wil ik niet met een blote buik op het strand liggen hoor.

Of te wel, ik ga maar weer eens naar de zonnebank, lekker warm, muziekje erbij, en na een paar keer al een prettig zacht bruin kleurtje.

Jullie? walg je van het ding, word je wel bruin op het strand, of lig je er allang onder? Bang voor kanker of maakt dat je niets uit.

Fog 21-06-2004 14:50

ik kan er niet tegen. zo lang stil liggen, ik raak helemaal in paniek daar. verder vind ik heel erg zonnebank bruine mensen lelijk.

Spare 21-06-2004 14:51

Ik heb er eerlijk gezegd niet het geld voor. Ik spendeer het liever aan andere dingen.
't Is inderdaad klote weer, maar daarom ga ik nog niet onder de zonnebank kruipen, ik wacht wel.
Daarbij vind ik meestal de kleur die de mensen erna hebben niet natuurlijk overkomen. Je ziet gewoon dat ze onder de zonnebank hebben gezeten en dat is jammerlijk want het kleurtje komt zo nep over.

Ridder 21-06-2004 14:54

Hmm, jullie denken wel een beetje stereotype Sjonnie en Anita hoor, je kan ook gerust gematigd onder de zonnebank gaan, dat je wel een kleurtje hebt maar niet te zien is dat het van de zonnebank is.

Citaat:

ik kan er niet tegen. zo lang stil liggen, ik raak helemaal in paniek daar.
Valt wel mee hoor, ik ging eerst altijd 12.5 minuten en had ik gewoon muziek erbij, makkelijk vol te houden.

Spare 21-06-2004 14:55

Ik heb er ook absoluut geen ervaring mee... Maar dan nog geldt mijn eerste argument voor mij.

suikerprinses 21-06-2004 14:57

ik ga af en toe onder de zonnebank, aangezien we die thuis hebben staan. maar ik heb vaak geen zin om de tijd ervoor uit te trekken.
en dat neppe kleurtje vind ik echt bullshit. er bestaat een verschil tussen een zonnebankkleurtje en een plamuurlaag foundation hoor :rolleyes:

Gadje 21-06-2004 14:57

bah dat lijkt me dus helemaal niks, ik word wel snel genoeg bruin van de zon
en zoniet dan vind ik dat echt niet erg
mn benen zijn toch wit en die ziet toch niemand

Otis 21-06-2004 14:57

hmmm ik heb wel eens onder de zonnebank gelegen.
maar sinds kort is onze zonnebank verkocht en de sportschool is wel ff 15 min fietsen :nono:
Gelukkig zijn mn benen al redelijk bruin van zichzelf en van 1 middagje zon , laatst.

cut_off 21-06-2004 15:00

Ik haat zonnebanken, kankerdingen (en dan letterlijk) (n).

justakid 21-06-2004 15:00

mm ik ga wel eens onder de zonnebank. nu al een poosje niet geweest. ga binnenkort wel weer want mijn zongebruinde kleurtje gaat wel een beetje verloren met dit weer..

Bloedpropje 21-06-2004 15:01

Ik zon niet, gewoon buiten zijn is goed, maar in de zon of onder de zonnebank liggen is alleen maar slecht voor je.

ZerO 21-06-2004 15:02

Ik heb claustrofobie dus ik kan niet onder een zonnebank liggen.
Maar er is niks mis met onder de zonnebank gaan als je een bleekscheet bent. Zolang je het niet overdijft.
Ik wacht wel totdat het weer warm wordt, een dagje strand en ik ben bruin :cool:

Fog 21-06-2004 15:02

Citaat:

Ridder schreef op 21-06-2004 @ 15:54 :
Valt wel mee hoor, ik ging eerst altijd 12.5 minuten en had ik gewoon muziek erbij, makkelijk vol te houden.
ik kan geen minuut stil liggen, al helemaal niet als ik gewoon niet weg kan. te hyper ofzo :s

Susanne 21-06-2004 15:03

Hier staat thuis een zonnehemel, dat is alleen de bovenkant zegmaar, die staat naast de bed van m'n zus dus opzich is 't wel rilex liggen (y) Sporadisch dat ik onder dat ding lig, heb er nml het geduld niet voor en vind het ook niet zo mooi

Lepra de Clown 21-06-2004 15:08

Citaat:

Ridder schreef op 21-06-2004 @ 15:47 :
Het is officieel zomer, maar daar is weer niets van te merken. Want de zomer moet zonnig zijn, en het enige wat ik zie zijn vieze mannen in regenjassen en rokende huismoeders met een overkapte buggy, daarom vind ik het maar neits zomer. En ik ben veeels te wit voor de zomer, want als ik straks naar het buitenland ga, wil ik niet met een blote buik op het strand liggen hoor.

Of te wel, ik ga maar weer eens naar de zonnebank, lekker warm, muziekje erbij, en na een paar keer al een prettig zacht bruin kleurtje.

Jullie? walg je van het ding, word je wel bruin op het strand, of lig je er allang onder? Bang voor kanker of maakt dat je niets uit.

sorry hoor maar dit vind ik dus echt weer zo'n voorbeeld van de triestheid van de moderne mens. de zonnbank :| eerst onder de zonnebank omdat je niet wit wilt gaan zonnen :s waarom zou je uberhaubt dan nog gaan zonnen

nee ik vind het een rotding en het gebruik er van vind ik ook aardig lame

en wat zeur je dat de zon niet genoeg schijnt? hier schijnt ie al dagen hoor en ik heb al tijden geen last meer van regen gehad. 2 weken geleden voor het laatst ofzo. de zon schijnt hier zo goed dat mijn wietplantjes als kool groeien

Spare 21-06-2004 15:09

Bij elk onderwerp moet jij absoluut wiet kunnen betrekken in je post he :p

Lepra de Clown 21-06-2004 15:11

Citaat:

Spare schreef op 21-06-2004 @ 16:09 :
Bij elk onderwerp moet jij absoluut wiet kunnen betrekken in je post he :p
hahah nee hoor maar die dingen gaan echt zo hard en dat komt enkel door de zon want ik gebruik geen verdere voedingsstoffenb nog dus dat zegt genoeg over het weer van de afgelopen 2 weken :D

Otis 21-06-2004 15:14

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 16:08 :
en ik heb al tijden geen last meer van regen gehad. 2 weken geleden voor het laatst ofzo.
mygod Leep zit je stiekem in Ghana?

Kosmopolitian 21-06-2004 15:14

Ik doe het nooit, wordt vanzelf wel weer gebruind.

En al had ik het nodig deed ik het ook niet, dan maar wit zijn en pas naar 3.5 weken beetje bruin worden.

Kosmopolitian 21-06-2004 15:16

Citaat:

sorry hoor maar dit vind ik dus echt weer zo'n voorbeeld van de triestheid van de moderne mens. de zonnbank :| eerst onder de zonnebank omdat je niet wit wilt gaan zonnen :s waarom zou je uberhaubt dan nog gaan zonnen

en wat zeur je dat de zon niet genoeg schijnt? hier schijnt ie al dagen hoor en ik heb al tijden geen last meer van regen gehad. 2 weken geleden voor het laatst ofzo. de zon schijnt hier zo goed dat mijn wietplantjes als kool groeien

Waarschijlijk ben je dan 2 weken je kassen niet meer uit geweest. :)

vixen 21-06-2004 15:17

Ik wil wel want ik word nooit bruin. En om dan met je mooie witte beentjes een rokje/bikini aan te doen vind k ook niet erg aantrekkelijk. Dus binnenkort ga ik mijn mamma lief aankijken of ze dat even betaald.

Lepra de Clown 21-06-2004 15:17

Citaat:

Kosmopolitian schreef op 21-06-2004 @ 16:16 :
Waarschijlijk ben je dan 2 weken je kassen niet meer uit geweest. :)
hahahaha lol :D

nee ik heb geen kassen, ik verbouw gewoon op mijn balkonnetje en daar krijgen ze meer dan genoeg zonlicht, ze zitten op het moment ook weer in een groeispurt(y) alleen s nachts heb ik het een keer horen regenen de afgelopen week denk ik

kennelijk in haarlem beter weer dan in de rest van nederland, tis hier nu ook stralend op het moment

Shyra 21-06-2004 15:40

Ik vind een zonnebank wel oke, ik word absoluut niet snel bruin, dus ook na een zonnebank kuurtje ben ik nog behoorlijk wit. En het is duur. :s

Snuitermans 21-06-2004 15:40

Citaat:

Ridder schreef op 21-06-2004 @ 15:47 :
En ik ben veeels te wit voor de zomer, want als ik straks naar het buitenland ga, wil ik niet met een blote buik op het strand liggen hoor.
Dude, meen je dit?

OT;

Ik ben niet tegen zonnebanken, alleen heb ik het zelf niet nodig. Eén dagje lekker in de zon liggen, dan ben ik al bruiner dan normaal.

Ridder 21-06-2004 15:43

Citaat:

Snuitje goes .. schreef op 21-06-2004 @ 16:40 :
Dude, meen je dit?

OT;

Ik ben niet tegen zonnebanken, alleen heb ik het zelf niet nodig. Eén dagje lekker in de zon liggen, dan ben ik al bruiner dan normaal.

Ja, want ik heel een hele blanke huid, ben bijna engels alleen heb een iets beter gezicht. Ik ben de eerste week roze, en dan langzaam word ik bruin.

Lepra de Clown 21-06-2004 15:45

maar ridder wat loop je nou te ijlen over kutweer man? ik geniet al dagen, wat zeg ik al makkelijk een volle week van mooi weer :p

Ridder 21-06-2004 15:45

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 16:45 :
maar ridder wat loop je nou te ijlen over kutweer man? ik geniet al dagen, wat zeg ik al makkelijk een volle week van mooi weer :p
Jongen, het weer ziet er nogal lepra uit. Oftewel, dikke hasj wolken boven groningen cityeh.

Glory 21-06-2004 15:47

Citaat:

Pfff. Laat die zon dan maar eens hier komen. Het is hier net gestopt met stortregenen (n)
Mijn moeder gaat wel eens zonnebanken en het resultaat is heel mooi en natuurlijk. Daarom zou ik ook wel eens willen, maar ik heb er geen tijd/zin/geld voor en ik ga liever in de zon liggen met een muziekje/boek/drankje.

merels 21-06-2004 15:48

Citaat:

:D :cool:

lareno 21-06-2004 15:48

Ik heb van mezelf een hele lichte huid, en soms doe ik in de winter wel eens een kuurtje van 10x om alvast een beetje een kleur voor de zomer te krijgen. Meestal probeer ik het daarna 1 x per week bij te houden (wat ik in 99% van de gevallen niet doe)
Ik ben nu zo wanhopig dat ik sinds gisteren maar met een kuur begonnen ben (om alvast wat kleur te hebben voor als ik over 3 weken met vakantie ga (y) ). Ik ben blij dat we thuis een zonnebank hebben, want het kost echt bakken met geld bij de sportschool waar ik sport.

eXo 21-06-2004 15:49

Citaat:

idd hier is het ook lekkah ~!

verder heb ik de schurft aan zonnebanken en zulks

Lepra de Clown 21-06-2004 15:52

Citaat:

eXo schreef op 21-06-2004 @ 16:49 :
idd hier is het ook lekkah ~!

verder heb ik de schurft aan zonnebanken en zulks

*zingt uit volle borst*
wij hebben lekker mooi weer en zij lekker nie-hiet!

zing je mee eX00t?

Synonym 21-06-2004 15:58

Nee, ik vind zonnebanken dus NIET relaxed. Je word er niet mooi bruin van en na 2 minuten heb ik het wel gezien, ik word echt gek onder dat ding en krijg er hoofdpijn van. Ik lig liever op het strand, en desnoods in de tuin.

loos 21-06-2004 16:01

zonnebanken vind ik ook loos.
gut dan ben je wat witter dan de rest, het is niet zo dat het een hele prestatie is om bruin te worden ofzo.

frozenfountain 21-06-2004 16:02

Ik ga nooit onder de zonnebank. Ik heb al een tintje, verbrand nooit en word heel snel bruin.

eXo 21-06-2004 16:02

wat ik wel weer sjill vind is sauna's

Lepra de Clown 21-06-2004 16:03

Citaat:

eXo schreef op 21-06-2004 @ 17:02 :
zing je niet mee? :(

vixen 21-06-2004 16:04

Citaat:

eXo schreef op 21-06-2004 @ 17:02 :
zijn :p

En ik heb een saunatrauma omdat ik toen ik nog jong was mijn buurjongen daar ben tegengekomen. Brrr.

eXo 21-06-2004 16:05

Citaat:

Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 17:03 :
zing je niet mee? :(
erm sorry dude ik ken de tekst niet :(

Blenderhead 21-06-2004 16:09

Een paar buien inderdaad, that's all. En als het warm is, dan is het weer te warm. En zonnebank doe ik niet aan, fuck stil liggen. Stil liggen fucken daarentegen <3

grandmommy 21-06-2004 17:12

zonnebanken :nono:
gothic-kleurtje (y)

ik ben liever sneeuwwitje dan een overbruine delliebel. Ik heb een afkeer voor te bruine blanke mensen. :s

Lepra de Clown 21-06-2004 17:16

Citaat:

grandmommy schreef op 21-06-2004 @ 18:12 :
zonnebanken :nono:
gothic-kleurtje (y)

ik ben liever sneeuwwitje dan een overbruine delliebel. Ik heb een afkeer voor te bruine blanke mensen. :s

van die te bruine vrouwen met te veel goud om, een smerig getoupeerd kapsel die over het algemeen allemaal Corry heten :nono:

AngelLena 21-06-2004 17:20

Zonnebanken.... (n) Natuurlijk bruin of niet bruin. Vind ik toch altijd wel het mooiste.

guess what 21-06-2004 17:23

ik heb bij mn moeder een zonnehemel maar ik ben er nog nooit onder geweest. ik vind het wel lelijk om met hele witte benen en buik me in bikini te vertonen dus misschien ga ik binnenkort een paar keer eronder.

grandmommy 21-06-2004 17:23

@ lepra: inderdaad, afschuuweluk :s ik lach zulk soort mensen dan ook vrijwel altijd erg hard uit. Ik had eens zo'n buurvrouw, en we hadden allemaal de pest aan haar. Ze riep elke ochtend heel hard 'STEFFFIEIEIE' ( haar hondje). riepen wij altijd heel hard 'BEFFIEIEIE' terug :D

schimmel 21-06-2004 17:25

mwah, ik zou niet iemand afkeuren omdat ie toevallig een kleurtje van de zon heeft. maar van dat vieze onnatuurlijke bruin hou ik echt niet van bah. doe maar gewoon lekker natuurlijk (y) zon of geen zon

Coral 21-06-2004 17:35

Wij hebben thuis wel een zonnebank, maar k heb nooit tijd en zin om eronder te liggen. Als t zonnetje weer eens schijnt, ga ik wel naar buiten.. Lekker n boek lezen ofzo..

Anadyomenè 21-06-2004 17:42

Ik kan absoluut niet tegen hitte dus nee... ik blijf wel wit :bloos: .

Bloedpropje 21-06-2004 17:50

moeilijk he? je eigen huidskleur accepteren :rolleyes:

Blenderhead 21-06-2004 17:51

Citaat:

grandmommy schreef op 21-06-2004 @ 18:23 :
@ lepra: inderdaad, afschuuweluk :s ik lach zulk soort mensen dan ook vrijwel altijd erg hard uit. Ik had eens zo'n buurvrouw, en we hadden allemaal de pest aan haar. Ze riep elke ochtend heel hard 'STEFFFIEIEIE' ( haar hondje). riepen wij altijd heel hard 'BEFFIEIEIE' terug :D

^ :D haha waar blijft de humor? :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.