![]() |
Normen Herexamens
Goeiemiddag lieve mensen!
Mijn lerares Engels vertelde mij vanochtend dat de norm van het examen Engels (1.1) hetzelfde blijft op het herexamen. Dit zou natuurlijk heel gunstig zijn :cool: , maar nu hoor ik van verschillende mensen dat dit niet zo is. Wat is het nou?? :s Weet iemand het? Kus, Kristel |
De norm van een examen wordt altijd pas achteraf vastgesteld omdat er gekeken wordt hoe de eerste vijf (is dit bij een herexamen hetzelfde aantal, vast niet) personen van een aantal scholen het gemaakt hebben. Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat nu al vaststaat dat de norm van het Engels examen Tweede Tijdvak hetzelfde is als van het Eerste Tijdvak.
|
Ja das toch gek dan dat mn lerares het zegt.... en jammer....
|
Mijn wiskunde leraar zegt dat er (bijna) altijd dezelfde normeringen wordt gebruikt bij de herexamens.
|
Fijn!!
|
een aantal jaren geleden was dit idd nog het geval. nu wordt ook van de herexamens de norm achteraf bepaald. maar je kunt natuurlijk vergelijken van vorig jaar of ze veel verschillen (op havovwo.nl)
|
mijn wisk leraar zei ook dat het wisk a1 herexamen ongeveeer een norm had van 1.3 dus ja..
|
-
|
Naja, ik heb nu mn her gehad en als de norm 1.1 is hebbik een 6.2 en als de norm 0.0 is hebbik een 4.9 en ik heb een 5.0 nodig....als de norm dus bijna hetzelfde blijft ben ik suuuuuperblij!! dan ben ik GESLAAGD, maar daar geloof ik wel in!
grtz |
de normering was 1.1 en ik heb zelfs een 6.3!!!! waahhaa GESLAAGD bijheid ten top! :D :D :) :) :D :D
|
De normeringen zijn idd meestal hetzelfde, dit jaar zijn bij het VWO alleen M&O en Wiskunde B12 hoger, de rest hetzelfde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |