![]() |
Te laat
ik hield van jou
je had heel mijn hart alles wou ik je geven maar kon ik niet maar nu ben ik te laat je wilt me niet meer er is een ander meer waard als mij ik was verlegen wist niet wat ik moest doen jij bleef maar wachten op mijn eerste stap maar nu zijn we te laat we willen niet meer er zijn anderen meer waard als wij jij bent als enigste ooit zo diep geweest je had heel mijn hart ik was van jou maar nu ben je te laat ik wil je niet meer er is een ander meer waard als jou tadaa, weer een nieuwe, kheb nu expres geen punten en dat soort rotzooi erbij gedaan, kvin het steeds terugkomend 'refrein' met net steeds een andere tekst wel grappig eigenlijk :cool: |
Citaat:
zo mooi staan (NOFI). De herhalende structuur vind ik ook wel schitterend (niet echt een refrein): zo'n herhaling is natuurlijk altijd mooi maar hier is die niet overdreven aanwezig. Zeer mooi gedaan dus! |
als mij = dan ik
veel beter dan je vorige(Y) |
goed je emoties verwoord, maar wel heel heel heel erg cliché. De woorden die je gebruikt hebt zijn wel heel makkelijk.
|
ik vind deze echt weer heel mooi. Je gevoelens zijn er mooi in verwoord :) ze worden echt steeds beter!!!! en dat de woorden wat eenvoudig nederlands zijn leest juist wel lekker. Ga zo door (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |