![]() |
[GEZ] Gmailaccount
Ik wil heeeeeeeeeeeeel graag een Gmailaccount. Wil iem. mij inviten. Wat moet ik nou als reden gebruiken dat ik een account wil? Ik wil er gewoon één. Kan iem. mij AUB inviten. Ik zou echt heeel blij zijn.
|
|
Ik heb er al één dankzij Manuzhai. Echt aardig van hem!
|
Heeft ie d'r niet nog één 'over'? ;) Of jij? ;)
|
Echt iedereen wil er een, om er gewoon mee op te scheppen :D:D
|
Citaat:
Niemand die ik ken (behalve m'n vriend) hebben ook van gmail gehoord. ;) :p Tegen wie zou ik er mee op moeten scheppen? :) |
Citaat:
|
Wat is Gmail? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil er ook heel graag 1, dus als iemand een uitnodiging over heeft dan zou ik hem wel graag willen hebben :cool: (y).
|
Citaat:
|
Omdat je 1 GB opslagruimte hebt.
|
Citaat:
En er schijnt een goede spamfilter op te komen/zitten. |
Ik heb nu 240Gb email opslagruimte als ik dat wil.. :D:D
|
Citaat:
Wie wil er hier nu opscheppen? :p |
Tja, ik word er nou niet echt warm van. Alsof ze ook daadwerkelijk 1 GB per persoon reserveren. Alsof mensen hun mailgedrag hierdoor gaan veranderen. lol :)
|
Mijn hotmail zit regelmatig vol, dus wat dat betreft is het wel handig. ;) Plus dat je mailtjes t/m 10 mb kunt versturen...nou verstuur ik niet zo vaak grote mailtjes, maar voor de keren dat het gebeurd (naar mailadressen die ze kunnen ontvangen natuurlijk ;)), is het wel handig. :)
|
Hoe kom je in aanmerking voor zo'n account? Stuurt Google gewoon at random mails naar willekeurige e-mail adressen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft er toevallig 1 extra? Ik wil graag een Cambodjaan een mailbox geven, zodat ik zijn mailbox met voedselbonnen kan onderspammen, en 1 gig das lekker natuurlijk :rolleyes:
|
Volgens mij heb ik wel Gmail
*kijkt in eigen userinfo* Tis nog zo ook :cool: |
Dit is toch helemaal niet boeiend meer omdat Hotmail 250 mb pp gratis wordt. Naja behalve voor nerds om op te scheppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Invite a friend to join Gmail!
You have 6 invitations left. Aanmelden doet u hier :) 1. 2. 3. 4. 5. 6. Wat ben ik toch weer aardig ;) [EDIT] Post dan wel even je email adres, dat scheelt mij weer (lui) [/EDIT] |
|
Citaat:
|
Nog 4 over :)
|
|
(y) :)
Mijn dank is groot. ;) :) |
Citaat:
Nog 3 te gaan :) |
Thank you!, Master Dukko
|
Citaat:
brands_eva@hotmail.com :o En ook mijn dank is groot (y) :cool: |
Ik heb er nog 2 op dit moment :)
|
graag :)
en uiteraard is ook mijn dank heel groot (y) |
Nogmaals dank, eindelijk geen last meer van een steeds volle inbox :cool:
|
En de laatste is voor........?
|
Alvast bedankt als ik hem krijg :) :p.
Edit: E-mail adres verwijderd. |
Vol :D
|
Citaat:
Bedankttttt (y). |
Gmail rules!!!!!, het is echt zoveel beter dan hotmail en snel!!
|
Nu ben ik telaat? :( Iemand die net een Gmail account heeft gekregen en invites over heeft.. Please? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik er toch niet was... :D
*voelt zich trots :cool: * |
Citaat:
Bij fok (zie link van AirRaid) stond ik vandaag op nr. 19 (gister nog op nr. 75 oid, ging dus ook best snel), maar ik heb me daar maar van de lijst laten halen, wel zo eerlijk. ;) Ik hoop dat ik ook 'ooit' 6 (das tenminste een redelijk aantal ;)) invites krijg, dan kan ik ook weer wat mensen blij maken. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |