![]() |
Black Eyed Peas - Let's Get It Started/Let's Get Retarted
Wat vinden jullie van dit nummer?? Ik vind 'm echt wel swingy hoor!!
Let's get started - radio edit Let's get retarted - album http://www.terra.com/ocio/musica/esp...ckeyedpeas.jpg |
De beps zijn wel leuk, vooral omdat ze niet met veel vrouwelijk bloot ergens willen komen.
|
normaal is dat wijs extreem goor, op deze pic valt het mee?
|
ik weet het niet..
ik vond het eerst zwaar kut dat ze zo'n halfgaar popwijf dr bij hebben gepleurd en opeens het ene naar het andere hitgevoelige nummertje maken.. maar eigenlijk swingt het wel, hun oude albums waren qua lyrical niveau ook niet uitermate goed, nu is het misschien meer pop dan hip hop, maar je kan er echt wel leuk op dansen.. het is gewoon hersenloze feestmuziek, en dat kan best leuk zijn! |
erg lekker nummer ja
|
Citaat:
Vroeger scoorden ze niet genoeg, en nu ze opeens die chick derbij hebben scoren ze hit na hit En ja, die kleed zich vaker best wel schaars (niet dat daar verder iets mis mee is, want het is idd niet zo irritant als bij de tegenwoordige mainstream "hiphop" clips (n) ) |
Citaat:
|
is dat boris daar in het midden? ;)
en verder: ik vind ze niet leuk, dus dit nummer vast ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
KEEP THE HOLE ALIVE!! het zou dus best kunnen dat hij daartussen stond, probeerde ie die fergie te pimpen ofzo (y) |
Citaat:
|
wel vet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is lachuh :D !!
|
nou, ik heb opgetreden op Let's get retarded. Eerst von ik hem wel cool, maar nu kan ik hem echt niet meer hooooren...
|
Pure crap, gatverdamme zielige kutgroep is het.
|
Er is ook al zo vaak een topic geweest over de Black Eyed Peas, en die liepen niet allemaal erg goed:p
|
Citaat:
|
liedje vind ik btje kut... issie toevallig gejat ofzo? komt me bekend voor
maar dat mens kan echt NIET zingen man gvd... |
Die zangeres hebben ze er zeker bij gehaald als neukobject
|
Citaat:
Ze had toch ook een keer gezegt dat ze et wilde doen met die hele crew? |
nou op pinkpop zong ze heel goed, en damn she's hot
maar wat toen eerst van mtv awards op tv was was erg slecht ja maar ik verlang terug naar b.e.p empire heerlijk nummer was dat en een van de grappigst clips ooit gemaakt niet te vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze (en vooral haar) echt supercoool.
Where is the love, Shut up & Hey mama vond ik vanaf het begin lekker, dit laatste nummer Let's get it started vond ik eigenlijk pas lekker klinken toen ik hem stuk of 10 keer op tv had gezien. |
Ik vind dat ze wel kan zingen. Ik beweer ook niet dat ze de beste zangeres op onze planeet is, maar ze kan goed zingen n.m.m!
|
Ik heb het nummer nog niet gehoord, maar vind BEP niet echt interessant ofzo.
|
het klinkt als de backstreetboys :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het te poppy vind ga dan alstjeblieft NU je kazaa, soulseek of imesh (of iets anders) openen en download b.e.p empire het is een dj premier produktie dus als je ook maar een beetje verstand hebt van hiphop weetje dat dat eigenlijk al genoeg zegt
|
Hun vorige nummers vond ik allemaal wel leuk, maar deze vind ik (tot nu toe) nog niet echt leuk, maar dat zal nog wel komen :p
En die Fergie, man wat zingt zij slecht (n) Van wat ik heb gehoord dan he...op de Mtv en TMF Awards was t iig allebei om te huilen... |
en toch vond ik haar op pinkpop goed zuiver zingen
zoiezo zelden zo'n spetterend optreden van iets gezien |
Ik heb hem nog niet geluisterd ik zap namelijk altijd weg omdat ik die lelijke indiaan niet durf te bekijken :(
|
'k blijf ze c00l vinden.
|
ik vind het wel een lekker wijf, verders nix boeiends aan
|
Citaat:
het doet me gewoon denken aan een liedje van de backstreetboys, dat ze met zijn allen zingen |
Citaat:
Kan me ook niet voorstellen dat een band een vrouwke erbij neemt dat niet kan zingen... Mja ze komen ook op Werchter, dus dan krijgt ze nog een kans van me :p |
Citaat:
maar goed misschien zit ik nog in de fase die jij dan voorbij bent ;) + dat wijf is gewoon een kutslet, als je DAT mooi vind ben je wel erg snel tevreden. stijl-loos (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het nummer inmiddels gehoord maar ben niet echt onder de indruk. In principe begrijp ik de keuze voor commercie van BEP wel, misschien waren ze vroeger wel beter, maar echt legendarisch heb ik ze nooit gevonden. Tekstueel gezien trokken ze het nooit in vergelijking met andere artiesten. Ze hadden eigenlijk al veel eerder commercieel moeten gaan, ze zijn niet goed genoeg voor de ware liefhebber, wel leuk, maar bij niemand in het toptien lijstje zeg maar. Nu scoren ze dikke hits, het geld stroomt binnen en de fanclub is vertienvoudigd. Het enige wat ze eraan verloren hebben is de oude achterban. |
kweetnie hoe ze ooit waren, maar zij kan zeker wel zingen (y) der komt tenminste geluid met power die strot uit. Dat kan je lang niet van alle zangeressen a la britney zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wÁt een gore sma
|
Citaat:
misschien als ik heel ver heen ben. :bloos: |
Nee
|
Als ze retarted met een T schrijven zijn het nog analfabeten ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |