![]() |
Wat is jou favo boekenwinkel?
Die van mij toch echt wel de Slegte. Lekker goedkoop, en altijd mooie boeken. Laatst zes boeken voor negentien euro gekocht, daar was ik best blij mee!
|
Fnac.
Daar heb ik korting. Slegte ook wel, maar hier schrijven grajassen in boeken. Niet de schrijvers zelf uiteraard. Grapjassen. |
|
Citaat:
|
De lokale kringloopwinkel die boeken prijst naar aanleiding van het aantal bladzijden en die helaas in september verdwijnt.
LUH-3417 - Bovendien is het slechts twee appels lopen. |
Citaat:
Ik moet voor de slechte naar Arnhem, zelf woon ik in Deventer, das minder |
De Slegte, Broese, de Vries, American Book Centre.
|
Citaat:
Citaat:
De slegte vind ik niet altijd even goed. In Arnhem vind ik hem vrij slecht, ik kan daar werkelijk nooit iets vinden en in Nijmegen staat ook een boel door elkaar. In Rotterdam was het wel weer heel fijn, ik heb daar mooi een stapeltje boeken vandaan en dingen waren goed te vinden. Hier in Zutphen heb je echt bijna niks. De echte boekenhandel heeft niet heel erg veel staan en als je iets wil hebben moet je het bestellen. Dan heb je nog een soort van tijdschriftenhandel met een boekenafdeling, maar dat houd ook niet over. Ze hebben vrij veel van die spannende boeken en van fantasy staat er ook wel wat, maar alleen enkele boeken, 1 boek van een deel en zowat nooit eerste delen. Hier is ook wel goed te bestellen, maar dan moet je wel heel precies weten wat je moet hebben. Aan tweedehands is hier ook niet veel en ook nog moeilijk om dingen te vinden. |
Dveneter...daar is Erasmus naar school geweest :eek:
(geboren in 1547 gestorven in 1519:p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, wat zeik ik. *grijnst* |
Donner
Het is een geweldige winkel, met veel, superveel boeken. Ik kan daar haast alles vinden wat ik zoek. Helaas moet ik daarvoor helemaal naar Rotterdam gaan. Quist Een lokale boekenwinkel, gezellig altijd daar. Vriendelijk persoon die je graag helpt. Ze hebben niet altijd de boeken die ik zoek, maar die kun je gewoon bestellen en heb je zo binnen. De Slegte Ook een geweldige winkel, veel boeken voor weinig geld. En ook zeldzame boeken. |
Citaat:
|
De sleghte, er zijn weinig goede alternatieven in Eindhoven (op Van Pierre na, zelfde als donner alleen andere naam.)
|
Dekker vd Vegt.. Veel keuze en veel verschillende onderwerpen.
|
http://www.proxis.be (veelal de goedkoopste) in combinatie met http://www.amazon.com (veel informatie over boeken; mogelijkheid om online in de boeken te bladeren; leuke "mensen die dit boek kochten, raden de volgende boeken ook aan"-functie)
En ik raad http://www.vergelijk.nl aan voor prijsvergelijkingen van boeken (vooral bij niet-Nederlandse literatuur interessant) |
Proxis heeft geen verzendkosten. Ook erg fijn.
LUH-3417 |
Tja je hebt zo'n knus zaakje aan de Kleine Berg, en daarnaast de van Pierre. Niemand pro-Pierre hier ? Beetje commercieel aanbod zeker.
|
absoluut HEINEN in den bosch.
Het is echt zo'n kraak houten vloer winkel met heel veel trappen en allemaal verschillende 'afdelinkjes' wel jammer dat de boeken daar de gewone prijs hebben... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |