![]() |
Maroon 5
Een paar mensen van jullie kennen denk ik wel de liedjes 'Harder to breathe' en 'This love' van Maroon 5.
Wat vinden jullie nou van deze groep? Heeft iemand van jullie misschien de cd 'Songs about Jane'? Wat vinden jullie daarvan? |
Ik ken alleen dat lied ik vorige week op MTV zag. Geen idee welke dat is. Ik vond er niet zo heel erg veel aan in ieder geval.
|
ik vind this love erg leuk klinken :)
een ander liedje van maroon 5 (hard to say goodbye ofzo) vind ik ook wel leuk, maar af en toe een beetje te simpel (qua rijm zegmaar, vrij onorigneel). This love is ook simpel maar dat klinkt gewoon lekker. Tja hebjewelles |
Ik vond het vrij vervelend
|
Klinkt wel lekker, beetje makkelijk in het gehoord liggend. Daar houd ik wel van op z'n tijd!
Heb de cd niet..... (Ga ik ook niet kopen) |
This love is een leuk nummer (y) echt zon nummer die de hel dag in je kop blijft hangen
|
Citaat:
|
This Love is wel oke, die andere vink niet zo
|
Citaat:
Zonder geluid overigens best te doen. Heh, de top-40 artiesten vallen in herhaling. |
Citaat:
|
ik heb dat album gedownload maar ik vind 'em suf.
die singles zijn wel leuk. |
Maroon 5 = leuk :D !!
|
Volgens mij ken ik This Love wel, als ik het goede nummer in mn hoofd heb tenminste. Die klinkt wel grappig.
|
Het wordt nu al teveel gedraaid plus ik hoorde die gast bij Top of the Pops... aaaaaah dat was erg :|
Oftewel: dit nummer gaan we tot vervelens toe horen. Vond het eerst wel grappig trouwens, maar niet echt bijzonder. Begint gauw te vervelen |
Die gozer liep echt focking wijs te doen op mtv2 man. Dat was echt niet cool meer..
|
Citaat:
Ben ik ook bang voor. |
This love vind ik dan wel leuk, maar het album echt drie keer niks. Eigenlijk begint This Love nu ook al te irriteren.(N)
|
Dat nummer "this love" wordt helemaal uitgemolken. Elke keer als ik de tv aan doe, zie ik dat nummer. Ik word er een beetje gek van :s
|
de CD is heeeeel erg leuk, heb hem gedownload.
eigenlijk is op de CD This Love nog wel het domste liedje hoewel het ook leuk is dus de CD is een echte aanrader!! (y) |
Beetje overplayed dat nummer. Ook niet echt emo, dus zal veel gekraakt worden hier, maar ik vind het wel een gave band.
De cd is best aardig, er staat een livenummer op wat erg goed klinkt vind ik. Mijn aanraders zijn Sunday Morning, echt een vet relaxed nummer en Shiver, die is wel cool. Verder niet om nou echt voor te gaan zitten, maar is een aardige plaat op de achtergrond. |
Leuke nummers :) Beetje simpel mss, maar ik word er wel vrolijk van..
Ik luister nooit radio dus zal er ook wel niet zo snel zat van zijn. |
Goeie Relaxe muziek :) ligt lekker in het gehoor. en de CD misschien es binnenkort halen
|
heb de cd, vind er niet veel aan. Af en toe een nummer is wel leuk, maar een hele cd vond ik wat te veel van het goede.
|
This Love vind ik een leuk nummer :)
De cd ken ik verder niet, dus zou niet weten of die leuk is... Maar die zanger is zooo sexy in die broek! :o |
Ik hoor juist van veel mensen dat ze 'm vies vinden :o
|
lekker om onbewust naar te luisteren. Niet als ik op mijn kamer ga zitten met een cd op.. dan is het te simpel.
|
ik vind het wel lekker in het gehoor liggen... weet iemand of het trouwens een boyband is of niet? (meaning: zijn ze bij elkaar gezocht door een producer met the sole purpose of making money? of is het een band die 'natuurlijk' bij elkaar zijn gekomen?)
|
Ik ken t liedje 'This Love' en dat vind ik wel een goed nummer..
Verder ken ik geen liedjes van hun, en ben ook niet van plan de cd te halen of te downloaden! |
Citaat:
Dat plaatje (Songs about Jane) stamt trouwens al uit 2002. |
This Love vind ik tering
Harder To Breathe wel ok |
De CD is poep.
|
Ik vind de groep echt heel erg goed.
Heb ook de cd van hun en die vind ik ook erg mooi. (y) |
ik vin ze wel goed alleen ze moeten niet te vaak worden gedraaid dan gaan ze vervelen snap je.. en dats nouw een beetje et geval bij This love..
|
ik vind het comerciele troep
bij "this love" druipt het er toch vanaf |
Leuk nr !! ( This love )
|
Bah, overal waar je hoort Maroon 5. Wordt echt gruwelijk irritant.
|
ik vind het een tjil nummer maar ze moeten het niet zo veel gaan draaien op radio en tv (n)
|
Ik hou ervan!? Maar ik had me er een andere vent bij voorgesteld, hehe.
|
Saai kutnummer :rolleyes:
|
heb de cd,vind m cool,alleen this love komt me nu een beetje uit mn strot,dusss. :s
maar she will be loved(cd) is mooooooooooooooooooooi!!!!! |
Als ik het zie staat binnen 0.2 sec de tv uit...
|
Citaat:
|
nja, lekker liedje om te horen, blijft lekker hangen, leuk "haperend" refreintje. cd-tje downgeload en geluisterd en klonk wel leuk. maar niet het volle pond waard en er zijn volgens mij nog 100 van dit soort bandjes al kan ik er nu ff niet op komen.......
maar lekker blijven luisteren als je t leuk vind :) |
goed, maar wel saai en standaard, dus ik houd het op middelmatig!
|
heel erg leuk nummer, catchy.
En ik heb nog wat mp3s van toen ze nog kara's flowers heten. |
Citaat:
|
Ik vind het kut. Ik was laatst aan een artikel aant werken toen iemand een kutnummer aanzette. Ik kende het niet, maar het kwam in ieder geval me strot uit. Dus toen ik vroeg"wat is dit voor kutherrie'' kreeg ik te horen dat het Maroon 5 was.
Ik vind het dus zwaar (n) |
Citaat:
|
Dat album is geniaal!
|
ik ken alleen 'this love' en ik vond hem wel ok, maar ach niet heel erg bijzonder ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |