![]() |
Hoeveel mensen met AA voor hun naam heb jij in je MSN-lijst??
En wat de fuck betekend het?
Wat vind je ervan? Vind je het cool of minder cool of vind je dat iedereen dat zelf moet weten? Zou je het zelf doen zo'n AA voor je naam of vind je het maar overdreven? hihi (y) |
OHja, past AA voor je msnnaam in je lifestyle? :)
|
waar staat dat AA voor dan? en volgens mij geen zover ik weet
|
AA staat toch voor anonieme alcoholisten dacht ik :confused:
|
Citaat:
|
ik heb niemand met AA voor hun nick , in mn msnlijst
|
AA is toch de engelse wegenwacht?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar bedoel je met dat AA echt anonieme alcoholisten of wat? :confused: |
nou wou ik antwoorden met het tegenovergestelde van anoniem maar ik wist dat niet... dus ik vraag even rond wat het nou is krijg je dit :(
[20:26] <MrCrap> hmm [20:26] <MrCrap> gaan we moeilijke vragen stellen ouwe ? [20:26] <MrCrap> prutsel is er niet hoor! Jon zegt: b-noniem Jon zegt: niet-anoniem Prophet zegt: geen idee Prophet zegt: naamsbekendheid ofzo stardust!™ zegt: eh.. niet anoniem stardust!™ zegt: ik geloof dat daar geen specifiek woord voor is iig [20:26] <Buente> noniem! [20:26] <Wouter> openbaar ? [20:26] <Wouter> transparant ? [20:26] <Mauw> fruithapje? [20:26] <Predjee> ff serieus [20:26] <Culnamo|zuipen> meinona iemand die het wel weet ? :mad: |
lepie ik heb het niet in m'n msn naam...
ik hoopte dat 1 van jullie het wist, nou geen echte trendhoppers hier :( |
Uhm ik dacht toch echt dat het voor "Anti Advocaat" staat maja :rolleyes:
|
Citaat:
net als voetbal |
:confused:
|
Aliens on Acid
|
http://home.tiscali.nl/~pmn/images/AA8.jpg After Action. :cool:
|
serieus.. ik krijg net dit >>
laat de vrachtwagen met condooms langsgaan bij 20 mensen en zal je geluk brengen ___ |^^^^^^^^^^^^| || ___ | DUREX ||| |";\,___. ___ |_..._...______== |_|__|...,] | ___ "(@ ) (@ )"""" |(@ @ ) Zeer te spreken over mijn msnvriendjes (y) :) |
Citaat:
|
Ik weet dat AA bij de mensen in mijn msn-lijst betekent: AsianAvenue en dat is afkomsitg van AsianAvenue.com een ite voor aziatische mensen waar je profielen op kan maken... Bedoel je dat soms?
|
aziatische mensen hebben rare ogen :(
|
Kdacht ook Anti Advocaat.. Dat is tenminste wat degene die het in mijn lijst d'r in hebben staan, zeggen. Dat zijn d'r vijf.
Ow, en BustedEngine, is het tegenovergestelde van anoniem niet gewoon bekend ofzo? |
weet ik niet, maar ik compenseer het met een grote piemel
|
anoniem <=> naamloos
|
tegenovergestelde van anoniem is iets van bekend ofzo, lijkt me. Naamloos en anoniem is een synoniem toch...........
|
Ik heb er 2..vraag me telkens af wat het toch betekent, en nu nog want iedereen zegt wat anders..
<edit> het zijn er inmiddels 3 </edit> |
Wtf is AA?
|
vaag, zal nu wel anti advocaat zijn, na zaterdag
|
Eh ja, echt een Lifestyle onderwerp he. :|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |