![]() |
ik kijk
Soms als ik zomaar wat zit na te denken
gaat er vanalles door me heen me ogen dicht en me huis is niet thuis en me bed is niet van mij alleen en ik kijk van binnen en zie dan iets en dat lijkt een beetje raar maar wanneer ik er dan lang naar kijk ja dan klopt het net echt waar Soms als ik zomaar wat zit na te denken denk ik gewoon maar wat ik wil me ogen dicht en de dag word nacht het lawaai word dan plotseling stil de tijd staat stil en de avond mooi en de wind is warm en zacht en ik zing een liedje als ik zomaar wat lig na te denken in de nacht |
Soms, als ik zomaar wat na zit te denken
gaat er vanalles door me heen. mijn ogen dicht, mijn huis is niet thuis mijn bed is niet van mij alleen ik kijk van binnen en zie dan iets, het lijkt een beetje raar maar wanneer ik er dan lang naar kijk, ja: dan klopt het net echt waar. Soms, als ik zomaar wat zit na te denken. denk ik gewoon maar wat ik wil. mijn ogen dicht, de dag word nacht het lawaai word dan plotseling stil. de tijd staat stil, de avond mooi, de wind is warm en zacht, ik zing een liedje als ik zomaar wat lig na te denken, in de nacht. zo iets verandert, opzich een best goed gedicht: goed je gevoel en boodschap erin gebracht. wat minder: je gebruikt en te veel, dat moet je beperken. Daarnaast voor het leesgemak meer komma's en putnen. me moet mijn zijn. |
geniaal dit, eerst verkracht je me amsterdamse taal, en daarna geef je bert & ernie probs (y)
ik ben nu al verliefd op jouw *insert hartje hier* |
Citaat:
|
Ook gejat? :o
|
Citaat:
waar hebben ze hem eigenlijk vandaan gehaal? |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8 van de 9 posts gechat, gefeliciteerd hoor (y).
Ik zal het topic nog even niet sluiten, omdat: - ik het nog een kans wil geven als jullie ophouden met chatten; - ik nog niet aanneem dat het plagiaat is, en zeker niet voordat ik daar bewijs voor heb :). |
ik vind jouw een coole forumbaas (y) daarom geef ik eerlijk toe dat deze ook van bert en ernie gestolen is had het forum maar meer jijs
|
Ik dank u voor uw medewerking.
En nu geen plagiaat meer plegen hoor :nono:! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |