![]() |
Gevoelloos bij vinger
Yo,
ik heb sinds twee dagen last van gevoelloosheid aan mijn vinger. Het voelt alsof mijn vinger "slaapt" (als het normaal niet genoeg bloed krijgt etc.) Maar ik heb nu geen last van een slapende vinger, alleen heb ik de gevoelloosheid van een slapende hand. Als ik er aan krab voelt het anders aan dan normaal. Erg raar.. Heeft iemand dit (gehad)? Of weet iemand hoe het komt dat het anders voelt? |
ik heb het al eens gehad in mn bovenbeen en toen kwam het omdat mijn zenuw af was. Dat kan soms gebeuren zonder duidelijke aanleiding. Dan groeit die zenuw langzaamaan terug (bij mij na zo'n 2 ā 3 maand, maar ik had het dan ook over een groot stuk van mijn bovenbeen)
|
Ik heb het heel vaak met mn teen maar dat komt door het zwemmmen
misschien draag je een te strakke ring?? |
Een te strakke ring zou een oorzaak kunnen zijn. Je kan ook je vinger periodisch een beetje masseren, misschien zit er een klein bloedpropje ofzo. Als het niet wegtrekt zou ik even naar de huisarts gaan.
|
Ik denk dat ze zullen moeten amputeren...als het nog niet te laat is tenminste
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
: de gevoelloze vinger is juist het gevolg van de behandeing van diabetes. pfieuw :) |
Spoiler
sorriej kon het niej laten :bloos:, moest gwoon ff meedoen :bloos: :bloos: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben dek ik meer het tegengestelde ervan. het gaat trouwens wel langzaamaan over, dus niks aan het handje. Bedankt trouwens voor de reacties |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |