![]() |
Hij was.
Bevat de waarheid
maar eens als elke cel in je lichaam trilt in afwezigheid en het missen van diegeen die je bemint. Elke leugen gesproken door ogen zielloos drijvend in vereinde vreemden is beter dan het besef dat je stilletjes in het donker besluipt. Zijn geur op je kussen dat de tranen niet meer kan drogen en in al je wezen weet je dat hij het was maar dat het lot daar blijkbaar anders over denkt. Niet bepaald het beste wat ik ooit heb geschreven en toch... ach, ik ben gewoon triest en dan schrijf ik :). En dat nutteloze breken dat hebben bijna al mijn gedichten, ik hou er van. |
*zucht lang*
eindelijk kwaliteit. Toen ik je eerste regel las, toen wist ik al, dit wordt wat en het werd wat. Dat ... dat... dat toontje, echt geweldig. En het afbreken van de zinnen, nutteloos noemde je het, maar het prikkelt juist. Jammer dat het persoonlijk niet zo goed met je gaat, maar ik vind dit zeker wel heel erg hoogstaand. Misschien moet je gewoon maar eens vaker posten :) . |
Citaat:
En ik noem het nutteloos afbreken omdat het altijd het 1e is wat iedereen opvalt en waar ze zich aan storen :). Maar dank je. |
Ik hou van de vorm. De woordenstroom die rustig over je heen klatert als je het leest was voor mij echt geweldig, het voelt goed aan om iets als dit te lezen. Waarschijnlijk wijkt mijn interpretatie compleet af aan de jouwe, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Het feit dat je mijn interpretatie hebt weten 'los te maken' zegt genoeg over de kwaliteit van dit stuk tekst. Prachtig, dank je wel!
|
:bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |