![]() |
20/07/04 Real McKenzies
In eindhoven
|
met wie?
|
One man army
The briefs Turbo ac's http://www.effenaar.nl/ Staat bij: De moderne Keltische folkpunk feestbeesten van The Real McKenzies hebben een geluid dat wordt beschreven als een kruising tussen The Sex Pistols en Flogging Molly. Het trio One Man Army maakt melodische Westcoast streetpunk. Sinds de release van ‘Rumours and Headlines’ tourt de band non-stop. Kung-Fu Records bracht naar aanleiding van hun knallende live shows de DVD ‘The Show Must Go Off’ uit. The Briefs komen uit Seattle en spelen snotty 70's punk met new wave invloeden. Turbo AC's doen denken aan een kruising tussen Dick Dale, The Supersuckers en Misfits. |
One Man Army en The Briefs!!!!!!!
VETTE SHIT. Hier ga ik denk ik wel heen. |
Jezus die komen ook niet vaak :confused:
|
Howly shit, drie dope bands bij elkaar.. (y) (y) :cool:
Is er al een prijs bekend? FF wat geld en vrienden bij elkaar sprokkelen, dan ben ik er ookwel.. (y) Edit: 10 Euri yo. Voorverkoop al gestart.. |
als je gaat moet je op 2 juli in de tagrijn gaan. 10 euro geloof ik
|
'n real mckenzies gig sla ik niet over. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tagrijn is edit: hilversum
en real mckenzies wil ik wel heeeel graag weer live zien dus als ze in de buurt spelen en ik heb geld dan ben ik van de partij |
ja kijk
http://www.t-b-c.nl/tour/fly.jpg edit: oh, wat ben ik dom :bloos: ik bedoel dus schoonhoven ipv hilversum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom doen ze het helemaal in Eindhoven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelen ook op Dijkpop. 10 - 7.
Zie ze daar wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, zover kwam ik ook nog net.
aangezien tbc een bandje is wat ongeveer 5 nummers heeft en pas een paar maanden bestaat, was ik ietwat verbaasd dat hij t kende, that's all |
real mckenzies waren vrij boring....
Maar de briefs en turbo ac's waren echt gaaf... (y) |
k ben niet geweest
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, de Turbo ac's waren écht vet. petje gescoord overigens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |