![]() |
Frag ops [UT2K4]
Frag Ops is een nieuwe Unreal 2004 mod en hijs echt heel erg vet.
Het is eigenlijk een soort counterstrike alleen dan met de UT2k4 engine, je kan hem hier downloaden. ` http://frag-ops.com/images/CurrentProgress.jpg |
Ik speel hem, en ik vind hem leuk. Alleen vond ik dat ze 1.36 nooit uit hadden moeten geven, omdat ie door de vele bugs niet leuk was. Voor de newbs schetst dat ook meteen een verkeerd beeld.
|
Klopt. Ook 1.38 heeft nog wat bug zoals de wel bekende ladder bug! Zodra je boven op de ladder bent word je als een kannonskogel de lucht in geschoten om vervolgens weer neertestorten :D
Ook hoor ik van een aantal mensen (waaronder ik zelf) dat ze een aantal maps niet online kunnen spelen. Mappen zoals downtownbank lopen aan het begin vast. Och laten we zeggen dat Frag Ops nog in zen kinderschoentjes staat want er is zeker genoeg animo voor verbetering en uitbrijding (y) Al valt dat hier op s.com kennelijk wel tegen |
True, alleen heb ik geen map problemen. Wel heb ik erg vaak last van die ladderbug. (nee ik heb geen kapsones :D)... maarja, erg vette mod... maar er zijn ook nog meer mods! RO2.0 vind ik toch wel het best...
|
RO2.0 ???
Nog niks over gehoord. Maar word die ook op clanbase gespeeld? Clanbase heeft namelijk een lader voor Frag Ops. :p*SPAM*:p http://www.clan-beware.nl/banners/pagina_banner.gif Trouwen zoek ie nog een goeie server? Neem de #Beware server. |
RO = Red Orchestra, ww2 mod op UT2004 (ook 2003 btw)...
Ik vind RO moeier dan FO, maar FO blijft makkelijk weg spelen :D |
Frag ops heb ik een tijdje in het begin gespeeld.
Ik vindt het voor een mod echt wel een toppertje, als je vergelijkt wat er meestal te zien is. Strike force heb ik ook nog wel wat verwachtingen van. :o |
Ik vraag me eigenlijk echt nog af wanneer we nou de uitslagen krijgen van de winnaars van phase 3.
|
Ops pwned egt... Iedereen die nu nog CS speelt en ut2004 kan draaien en dat niet doet.. tjsa wat moet je er van zeggen? Dom dom dom :nono: snel ut2004 kopen en ops downen
|
Citaat:
|
Realistische mods, gatver (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb hem wel een keer gedownload voor de gein.
Best leuk opzich, het kan nog wat worden in de toekomst wie weet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier kom ik nog op terug!! (y) |
leuke UP .... :rolleyes:
|
Citaat:
Anyway.. Ik weet niet of hier nog mensen zijn die FO spelen Maar ik vroeg me af wat jullie van de nieuwe 2.0 versie vinden. Ik quote omdat ik het zelf niet beter zou kunnen zegen. Citaat:
|
klinkt wel goed maar dat is zeker alleen maar online, geen bots of wel?
|
Kvind er werkelijk geen hol aan.
Leuk al dat realisme enzo, maar als je geen goede maps hebt die goed taktieken kunnen ondersteunen blijft er weinig van over. Dan maar weer terug naar cs. |
Citaat:
|
Ik zal 't eens proberen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |