![]() |
[Trojan] DSO Exploit
Spybot search and destroy heeft bij mij de trojan dso exploit geconstateerd. Als ik m remove met spybot, dan komtie de volgende x na een herstart weer terug. Ik heb t al geprobeerd met systeemherstel uit. Werkt ook niet. Nu heb ik m maar op ignore gezet maar ik wil het toch wel graag opgelost zien natuurlijk.
Weet iemand raad??? |
ad-aware downloaden en die laten scannen(wel ff updaten via het programma).
en ad-aware het laten verwijderen overigens kunnen de meeste virusscanners trojans ook verwijderen. en dit ff lezen : http://www.security.nl/forum/i/15637/ |
Met ad-aware lukt het ook niet. artikel heb ik gelezen. Oplossingen die daarin geboden werden hielpen niet
|
Spyware/adware zijn géén virussen en ook geen trojanen
(Het zijn eigenlijk wel trojanen, maar dan voor een commerciele doeleinde gebouwd) Een dso exploit is gewoon een bug in i.e Gewoon ff windows update runnen en daar alle updates voor je browser downloaden & instaleren. En als je verder commentaar hebt, zie ik dit in het centrale topic voor spyware & adware problemen. |
Citaat:
het zijn ook virussen, want een virus is een programma wat zichzelf verspreid. maar bij 'virus' beginnen de meeste mensen alweer hard te bleren. |
Citaat:
Aub, begin niet over virussen, als we het over spyware/adaware hebben! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |