![]() |
Geneeskunde
Wie willen er geneeskunde studeren? In welke lotingsgroep zit je en voor welke universiteit heb je je aangemeld?
|
Zelf natuurlijk ook ff beantwoorden. Ik heb me aangemeld voor Groningen en zit nu nog in de lotingsgroep D. Heb een grote kans dat het nog C wordt.
|
Citaat:
|
Ik studeer al geneeskunde in Groningen :cool:
|
Vorig jaar uitgelood, dit jaar ga ik het opnieuw proberen. Ik zit in klasse D en mijn eerste keus is Nijmegen. Maar ik heb ook een decentrale selectie gedaan in Rotterdam en ik wacht nu op de uitslag.
|
Ik zit in klasse C. Voor de VU in A'dam
|
Ik loot voor de tweede keer mee, met als eerste keus Nijmegen. Ik zit in klasse C.
|
Citaat:
|
Ik moet dit jaar meeloten en ik zit tussen de 7.0 en 7.5 (ben ff kwijt welke lotingsklasse dat is :s C? ).
1ste voorkeur: Rotterdam 2de voorkeur: Utrecht 3de voorkeur: Leiden 4de voorkeur: Amsterdam (maar dat zou wel redelijk onmogelijk worden). |
Citaat:
Ik ga zelf geen geneeskunde doen, maar twee vriendinnen van mij wel. Ze zitten in lotingsklasse B en hun eerste keus is Leiden Interessant he? |
Overigens moet er morgen een gewaarmerkte kopie van je cijferlijst bij de IB groep liggen, maar die krijg ik zometeen pas. :o
|
Citaat:
Ik zit ook in klasse D... probeer het voor het eerst, ook nog vergeten met de decentrale selectie mee te doen :s Mijn 1e keus is de UvA.. |
Citaat:
|
Ik zat vorig jaar in D, in 1 keer ingeloot in Rotterdam, was mn eerste keus :)
|
Ik wil geneeskunde aan de UvA gaan doen, alleen zit ik in de laagste lotingsklasse geloof ik, D of E ofzo? :( Maar ja... er is altijd een kans laten we maar zeggen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |