![]() |
Ketting topic
Wie heeft er een ketting lanks zn been hange(aan portomonee) en wavoor1??
ik heb n roodwitte.. van 1.5 mtr en 1 van 1 mtr.. Shadow Of Death had vdaag n fiets-spake-kralen ketting lanx r been hange vonik wel koewl.. |
'k heb er wel 1 , gewoon zo'n ijzeren , niet zo heel lang en heel dik, gewoon een normale, maar ik heb hem niet vaak om omdat ik meestal rokken draag.
|
hm nou ik niej
maar als je hier zo rond kijkt zie je al die skatertjes met van die ketting lopen.. hm dave heeft owk 6 kilo kettingen aan zun broek hangen lijkt me alleen maar irritant maar ja... |
Citaat:
|
vet irritant die kettingen
|
hmzz ik heb da nie, mijn portemonnee kan ik daar toch nie aanhange.. en het lijkt me nie zo handig...
mij kennende blijf ik dan overal achter vast haken enzo.. :) |
Citaat:
|
ik heb zo'n badkuip ketting, ook niet zo lang, net niet tot mijn knie ofzo, en ook niet zo dik, er blijven natuurlijk ook van die skatertjes met een ketting van 3 m lengte en 20 cm doorsnede, maar die willen alleen maar aandacht ;)
greetz Flamez |
Citaat:
|
Citaat:
van die plastic achtige dingen, en dan eerst een stukkie rood, dan wit weer rood enz..? njah ik houd het maar bij kettingen om mn nek.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
en oowk sown rood-witte ketting.. was eerst ook anderhalve meter.. maar hebik beetje ingekort ofsow.. (oowk sow raar als je 3kwartbroek aan hebt en ketting is langer dan broek :p) |
Citaat:
|
meerdere malen me portemoneej verloren, en een ketting doet wonderen, dus :]
Hoe dan ook, 1 is genoeg om fein al het waardevolle aan te hangen enzo, dus .. waarom mensen 6 kilo ijzer aan hun broek knutselen is nog steeds een groots duister spannend geweldig mysterie voor mij :D :rolleyes: |
ik niet
|
Citaat:
|
ik heb eeb stuk touw en een honderiem en daar hangen mijn sleutels fijn aan raak ik ze neit kwijt en vergeet ik ze euwk nie
|
Ikke ook niet..
|
Citaat:
|
ik stop mun sleutels gewoon zo in me zakke, dus geen ketting nodig
|
af en toe zo'n groot model gootsteenkurk ketting, ding kost gwoon 55 oudhollandse gulden...ik was dronken
|
Citaat:
greetz Flamez |
Nee, heb ik niet.
|
Ja, meerdere maar ik gebruik ze niet :D
|
ja al zeker 6 jaar......... is een bad habit geworden :)
|
kep met grote schakels
een met vierkante schakels kleine schakels en soms maak ik ze allemaal aan mekaar doe ze alleen nooit aan tijdens een concert.. das irritant :D zoown lange kan zoiezo heel irri zijn, kblijf op school altijd achter me stoel hange, thuis achter t bureau, en t maakt zo'n kutgeluid langs een stoel.. :/ |
*vindt dat SE wil opvallen*
heb zo'n honderiem, en gister zag ik een hond lopen met dezelfde ketting als de mijne :eek: nja, was wel grappig. ik heb ook zo'n fietskralending gehad, maar die heeft een 'vriendin' van me gejat. |
ik heb ook gewoon hondenriem...eerst had ik andere, maar die heb ik beetje gemold :eek: ik ben al zeker 2 portomonnee's kwijtgeraakt, dus leek me wel handig...
|
Zie ik eruit als een hond? Nee. Dan hoef ik ook niet aan de ketting :).
Ik heb er dus geen. Past niet bij me. |
ik had eerst een hele dikke ijzeren
-klingelingeling- daarna dunne nou nix |
Citaat:
jouw reacties zijn vaak nog veel lozer en ik gaf gewoon antwoord op de vraag, hoezo loos dan? |
ik zal je moeten teleurstellen,
nee dus |
*woef*
|
Citaat:
|
ik heb er een met hele kleine schakeltjes, die heb ik soms aan in de stad, en da doe ik mn portomonee eraan, omdat je het dan eerder voelt wanneer je gerold wordt denk ik (ik weet niet of dat wel gebeurd met zon ketting maar ok)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik heb ijzere (?), roestvrij staal :p
heb 'm omdat ik mijn sleutels altijd kwijt raak. mijn fietssleutel hang ik dan aan het ding waarmee je 'm vast klikt :) |
Citaat:
|
ikkuh doet zo'n rood-wit-rood-wit plastic gamma/praxis/doeland/iets tot aan me knie en daar door heene een ijzere ketting gevlgogte :D
|
Argh niet aan je porto man! (ben dan wel een meisje en heb ook een 7 cm dikke porto, maar dat ZIT niet lekker..)
/me heeft witte ketting (ovalen "schakels") van duh Gamma (dat zeg ik) en ik hang me sleutels eraan (dat je kont dan geperforeerd wordt, dat neem ik voor lief..) Owja, soms hang ik me multifunctionele Samsonveter er ook nog aan :) |
soms heb ik wel een ketting aan mn broek hangen, maar de laatste tijd niet meer zo vaak. heb nog wel een ketting aan mn portemonnee en die zit dan vast aan mn tas...
|
Het is misschien een stomme vraag, maar ik vind een ketting gewoon leuk staan aan een mooie bijpassende broek. Maar hoe maakt iedereen die ketting nou eigenlijk vast? Eerst met zo'n sleutelhanger-ding (weet ik hoe zo'n geval heet) aan een riem-band-achtig-ding (pff, kben weer vaag vandaag) en dan de andere kant aan je portomonnee? Of anders?
Iemand suggesties? |
Ik heb ook een ketting aan mijn broek hangen...
Vijf jaar terug had ik hem gekocht. Ik was echt de eerste op school toen. Maar nu is het eigenlijk doodnormaal. Ik ben inmiddels wel een beetje van kledingstijl veranderd. Maar ik kan die ketting maar niet weg doen! Dat ding hoort gewoon bij mij... |
broek-kettingen sja.. ze rinkelen zo....
|
Citaat:
|
hmmz, volgens mij ben ik de enige hier met een fietsketting aan me broek...
je weet wel, gewoon zown ding wat normaal in je kettingkast zit... ff schoonmaken, en het werkt perfect... :) |
ik heb een gewone grijze, die is niet bijzonder ofzow
|
Citaat:
Leef je uit met van alles en nog wat; zolang het maar blijft zitten :) |
ik heb er 2 maar nie van ijzer 1 hebbik gemaakt van gevlochten koptelefoon kabeltjes
en de ander bestaat uit 2 skate veters met daaromheen van die rubbertjes van beugels |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |