Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Ketting topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=87852)

SE 11-05-2002 15:53

Ketting topic

Wie heeft er een ketting lanks zn been hange(aan portomonee) en wavoor1??

ik heb n roodwitte.. van 1.5 mtr en 1 van 1 mtr..

Shadow Of Death had vdaag n fiets-spake-kralen ketting lanx r been hange vonik wel koewl..

*~*DOOR*~* 11-05-2002 15:55

'k heb er wel 1 , gewoon zo'n ijzeren , niet zo heel lang en heel dik, gewoon een normale, maar ik heb hem niet vaak om omdat ik meestal rokken draag.

AnTaRTiCa 11-05-2002 15:56

hm nou ik niej

maar als je hier zo rond kijkt zie je al die skatertjes met van die ketting lopen.. hm dave heeft owk 6 kilo kettingen aan zun broek hangen lijkt me alleen maar irritant maar ja...

SE 11-05-2002 16:00

Citaat:

AnTaRTiCa schreef:
hm nou ik niej

maar als je hier zo rond kijkt zie je al die skatertjes met van die ketting lopen.. hm dave heeft owk 6 kilo kettingen aan zun broek hangen lijkt me alleen maar irritant maar ja...

ik heb er nu 1 die net iets te lang is die dan net elke keer over me knie heenvalt.. maarjah.. ik negeer t gwoon :D

psilo 11-05-2002 16:03

vet irritant die kettingen

PardonMe 11-05-2002 16:06

hmzz ik heb da nie, mijn portemonnee kan ik daar toch nie aanhange.. en het lijkt me nie zo handig...
mij kennende blijf ik dan overal achter vast haken enzo.. :)

SE 11-05-2002 16:16

Citaat:

PardonMe schreef:
hmzz ik heb da nie, mijn portemonnee kan ik daar toch nie aanhange.. en het lijkt me nie zo handig...
mij kennende blijf ik dan overal achter vast haken enzo.. :)

ik heb vandaag wel me gaatje in me porto gemold.. omdak agter de bank bleef hange.. heb ik r maar n nieuwe in geragd :D

flamez 11-05-2002 16:16

ik heb zo'n badkuip ketting, ook niet zo lang, net niet tot mijn knie ofzo, en ook niet zo dik, er blijven natuurlijk ook van die skatertjes met een ketting van 3 m lengte en 20 cm doorsnede, maar die willen alleen maar aandacht ;)

greetz

Flamez

SE 11-05-2002 16:18

Citaat:

flamez schreef:
ik heb zo'n badkuip ketting, ook niet zo lang, net niet tot mijn knie ofzo, en ook niet zo dik, er blijven natuurlijk ook van die skatertjes met een ketting van 3 m lengte en 20 cm doorsnede, maar die willen alleen maar aandacht ;)

greetz

Flamez

ik heb r 1 tot me knie.. 3cm doorsnede.. rood wit rood wit :D:D:D

PardonMe 11-05-2002 16:21

Citaat:

SE schreef:
ik heb r 1 tot me knie.. 3cm doorsnede.. rood wit rood wit :D:D:D
bedoel je zo'n dingen bij de praxis/inter chalet/gama/ andere-doe-het-zelf-winkel-keten vandaan??
van die plastic achtige dingen, en dan eerst een stukkie rood, dan wit weer rood enz..?

njah ik houd het maar bij kettingen om mn nek.. :)

SE 11-05-2002 16:24

Citaat:

PardonMe schreef:

bedoel je zo'n dingen bij de praxis/inter chalet/gama/ andere-doe-het-zelf-winkel-keten vandaan??
van die plastic achtige dingen, en dan eerst een stukkie rood, dan wit weer rood enz..?

:D:D:D:D (y) (y)

Shadow Of Death 11-05-2002 16:54

Citaat:

SE schreef:
Wie heeft er een ketting lanks zn been hange(aan portomonee) en wavoor1??

ik heb n roodwitte.. van 1.5 mtr en 1 van 1 mtr..

Shadow Of Death had vdaag n fiets-spake-kralen ketting lanx r been hange vonik wel koewl..

:D

en oowk sown rood-witte ketting.. was eerst ook anderhalve meter.. maar hebik beetje ingekort ofsow.. (oowk sow raar als je 3kwartbroek aan hebt en ketting is langer dan broek :p)

shanli 11-05-2002 17:00

Citaat:

AnTaRTiCa schreef:
hm nou ik niej

Faery 11-05-2002 17:18

meerdere malen me portemoneej verloren, en een ketting doet wonderen, dus :]
Hoe dan ook, 1 is genoeg om fein al het waardevolle aan te hangen enzo, dus .. waarom mensen 6 kilo ijzer aan hun broek knutselen is nog steeds een groots duister spannend geweldig mysterie voor mij :D :rolleyes:

Ninnoc 11-05-2002 17:18

ik niet

rodina 11-05-2002 17:22

Citaat:

Ninnoc schreef:
ik niet
ik ook niet

de wijze jodokus 11-05-2002 17:37

ik heb eeb stuk touw en een honderiem en daar hangen mijn sleutels fijn aan raak ik ze neit kwijt en vergeet ik ze euwk nie

Pebbles 11-05-2002 17:45

Ikke ook niet..

de wijze jodokus 11-05-2002 17:52

Citaat:

Pebbles schreef:
Ikke ook niet..
loze reacties...

paco de taco 11-05-2002 18:01

ik stop mun sleutels gewoon zo in me zakke, dus geen ketting nodig

Built to last 11-05-2002 18:03

af en toe zo'n groot model gootsteenkurk ketting, ding kost gwoon 55 oudhollandse gulden...ik was dronken

flamez 11-05-2002 18:07

Citaat:

paco de taco schreef:
ik stop mun sleutels gewoon zo in me zakke, dus geen ketting nodig
ontopic please ;)

greetz

Flamez

Friso 11-05-2002 18:44

Nee, heb ik niet.

DarkRaven 11-05-2002 18:47

Ja, meerdere maar ik gebruik ze niet :D

OriginalMisfit 12-05-2002 01:00

ja al zeker 6 jaar......... is een bad habit geworden :)

Horror Kitty 12-05-2002 01:26

kep met grote schakels
een met vierkante schakels
kleine schakels
en soms maak ik ze allemaal aan mekaar

doe ze alleen nooit aan tijdens een concert.. das irritant :D

zoown lange kan zoiezo heel irri zijn, kblijf op school altijd achter me stoel hange, thuis achter t bureau, en t maakt zo'n kutgeluid langs een stoel.. :/

punkyfish 12-05-2002 08:52

*vindt dat SE wil opvallen*

heb zo'n honderiem, en gister zag ik een hond lopen met dezelfde ketting als de mijne :eek: nja, was wel grappig.

ik heb ook zo'n fietskralending gehad, maar die heeft een 'vriendin' van me gejat.

ScarletWithin 12-05-2002 10:07

ik heb ook gewoon hondenriem...eerst had ik andere, maar die heb ik beetje gemold :eek: ik ben al zeker 2 portomonnee's kwijtgeraakt, dus leek me wel handig...

S 12-05-2002 10:19

Zie ik eruit als een hond? Nee. Dan hoef ik ook niet aan de ketting :).

Ik heb er dus geen. Past niet bij me.

F0RuM-PuNK 12-05-2002 10:28

ik had eerst een hele dikke ijzeren
-klingelingeling-

daarna dunne

nou nix

Ninnoc 12-05-2002 11:00

Citaat:

de wijze jodokus schreef:

loze reacties...

pardon...moet je horen wie het zegt...

jouw reacties zijn vaak nog veel lozer en ik gaf gewoon antwoord op de vraag, hoezo loos dan?

gentleman 12-05-2002 11:03

ik zal je moeten teleurstellen,
nee dus

S 12-05-2002 11:04

*woef*

de wijze jodokus 12-05-2002 11:06

Citaat:

Ninnoc schreef:

pardon...moet je horen wie het zegt...

jouw reacties zijn vaak nog veel lozer en ik gaf gewoon antwoord op de vraag, hoezo loos dan?

niet zo sjago doen hoor :o en ja antwoord geven op de vraag het lijkt me neit dat de topicstarter van iedereen simpel en allen wou wetenwie neit en wie wel maar goed...

maantje tuurt 12-05-2002 11:21

ik heb er een met hele kleine schakeltjes, die heb ik soms aan in de stad, en da doe ik mn portomonee eraan, omdat je het dan eerder voelt wanneer je gerold wordt denk ik (ik weet niet of dat wel gebeurd met zon ketting maar ok)

SE 12-05-2002 11:47

Citaat:

punkyfish schreef:
*vindt dat SE wil opvallen*
*kijkt scheel*

Citaat:

punkyfish schreef:
heb zo'n honderiem, en gister zag ik een hond lopen met dezelfde ketting als de mijne :eek: nja, was wel grappig.
:D:D:D das pas koewl :D:D:D

Citaat:

punkyfish schreef:
ik heb ook zo'n fietskralending gehad, maar die heeft een 'vriendin' van me gejat.
fietse krale zijn koewl :D maar ik draag ze tog nie... :D

SE 12-05-2002 11:58

Citaat:

wallflower schreef:
kep met grote schakels
een met vierkante schakels
kleine schakels
en soms maak ik ze allemaal aan mekaar

:D:D:D

Citaat:

wallflower schreef:
doe ze alleen nooit aan tijdens een concert.. das irritant :D
nouh viniknie

Citaat:

wallflower schreef:
zoown lange kan zoiezo heel irri zijn, kblijf op school altijd achter me stoel hange, thuis achter t bureau, en t maakt zo'n kutgeluid langs een stoel.. :/
Jupz mee eens..

Mindfields 12-05-2002 12:13

ik heb ijzere (?), roestvrij staal :p
heb 'm omdat ik mijn sleutels altijd kwijt raak. mijn fietssleutel hang ik dan aan het ding waarmee je 'm vast klikt :)

SE 12-05-2002 12:14

Citaat:

Parallel schreef:
ik heb ijzere (?), roestvrij staal :p
heb 'm omdat ik mijn sleutels altijd kwijt raak. mijn fietssleutel hang ik dan aan het ding waarmee je 'm vast klikt :)

doek ook wel es als ik inde bus zit\lig.. dan wil dr nog wel es wa uit me tesse mietere..

LamMuH_EiKoL 12-05-2002 12:14

ikkuh doet zo'n rood-wit-rood-wit plastic gamma/praxis/doeland/iets tot aan me knie en daar door heene een ijzere ketting gevlgogte :D

Qamra 12-05-2002 17:54

Argh niet aan je porto man! (ben dan wel een meisje en heb ook een 7 cm dikke porto, maar dat ZIT niet lekker..)

/me heeft witte ketting (ovalen "schakels") van duh Gamma (dat zeg ik) en ik hang me sleutels eraan (dat je kont dan geperforeerd wordt, dat neem ik voor lief..)

Owja, soms hang ik me multifunctionele Samsonveter er ook nog aan :)

Danique 12-05-2002 18:01

soms heb ik wel een ketting aan mn broek hangen, maar de laatste tijd niet meer zo vaak. heb nog wel een ketting aan mn portemonnee en die zit dan vast aan mn tas...

Passenger 12-05-2002 19:20

Het is misschien een stomme vraag, maar ik vind een ketting gewoon leuk staan aan een mooie bijpassende broek. Maar hoe maakt iedereen die ketting nou eigenlijk vast? Eerst met zo'n sleutelhanger-ding (weet ik hoe zo'n geval heet) aan een riem-band-achtig-ding (pff, kben weer vaag vandaag) en dan de andere kant aan je portomonnee? Of anders?
Iemand suggesties?

bertbart 12-05-2002 19:31

Ik heb ook een ketting aan mijn broek hangen...
Vijf jaar terug had ik hem gekocht. Ik was echt de eerste op school toen. Maar nu is het eigenlijk doodnormaal. Ik ben inmiddels wel een beetje van kledingstijl veranderd. Maar ik kan die ketting maar niet weg doen! Dat ding hoort gewoon bij mij...

acid-star 12-05-2002 19:53

broek-kettingen sja.. ze rinkelen zo....

SE 12-05-2002 20:06

Citaat:

Tu-Tone schreef:
Het is misschien een stomme vraag, maar ik vind een ketting gewoon leuk staan aan een mooie bijpassende broek. Maar hoe maakt iedereen die ketting nou eigenlijk vast? Eerst met zo'n sleutelhanger-ding (weet ik hoe zo'n geval heet) aan een riem-band-achtig-ding (pff, kben weer vaag vandaag) en dan de andere kant aan je portomonnee? Of anders?
Iemand suggesties?

nouh ik maak m aan me broek via n carabijnhaak en aan me knip met n klein haakje..

June bug 12-05-2002 23:12

hmmz, volgens mij ben ik de enige hier met een fietsketting aan me broek...
je weet wel, gewoon zown ding wat normaal in je kettingkast zit... ff schoonmaken, en het werkt perfect... :)

humandoll 13-05-2002 07:39

ik heb een gewone grijze, die is niet bijzonder ofzow

Qamra 13-05-2002 08:39

Citaat:

Tu-Tone schreef:
Iemand suggesties?

Men neme 1 of 2 sleutelringen, men hebbe broekriem bandjes, men hange ketting met de sleutelringen daaraan op :p

Leef je uit met van alles en nog wat; zolang het maar blijft zitten :)

Stevill 13-05-2002 12:48

ik heb er 2 maar nie van ijzer 1 hebbik gemaakt van gevlochten koptelefoon kabeltjes
en de ander bestaat uit 2 skate veters met daaromheen van die rubbertjes van beugels

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.