![]() |
(psych) steekwoorden?
Ik zat me af te vragen, hebben we nu op psychologie helemaal geen steekwoordentopic meer? Want er was weer een nieuwe, maar die had 500 posts en was gesloten. Mag er geen nieuwe meer geopend worden? Of heeft gewoon niemand dat gedaan?
|
Steekwoorden? Er mag daar toch niet gepraat worden over AM?
|
Citaat:
Daar was een regeltje voor toch...iets met andere topics (LJH) die even of oneven waren? |
Hé goed dat je erover begint. Ik dacht er af en toe wel aan, maar vergat toch steeds weer te overleggen. Dat ga ik nu doen.
@chaucus: De regeling die bestond gaat iig niet meer op. |
Citaat:
|
Oke:)
Er was namelijk ooit een beleid boven aan psychologie, maar dat was er ook niet meer, dus ik was even benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De regel was (geloof ik): 1 steekwoordentopic per 2 lucht-je-hart topics. Dat omdat mensen in het steekwoordentopic snel oververhit raakten, elkaar verkeerd begrepen en persoonlijk werden. Niet zelden maakte iemand zich zorgen over een ander omdat zijn steekwoorden nogal depri overkwamen en het niet geheel te begrijpen viel, met zo weinig woorden.
Nu hebben we dus twee mogelijkheden: - Ervan uit gaan dat het afgekoeld is en weer aan de hand van het oude beleid verder gaan. - Ervan uit gaan dat de situatie geen steek veranderd is en de regeling zo houden. Dus, argumenten? |
Ik zie niet in waarom we het opeens weer om zouden gooien?
Tot nog toe vind ik dit prima werken. Bovendien gebruiken de meeste mensen het LJH-topic tegenwoordig ook als een soort van steekwoordentopic en omgekeerd gebeurde ook wel, ik denk eigenlijk dat LJH het alleen wel af kan, maar voor de mensen die toch graag ook een steekwoordentopic willen, is volgens mij deze regel prima (bij LJH #6 werd ook geen nieuwe steekwoordentopic geopend of was de oude toen nog niet vol?). En de kans dat het weer zo 'oververhit' wordt, loop je dan ook minder, denk ik. Ik ben er iig voor om die regel gewoon te handhaven. |
Citaat:
Verder; imho is er geen aanleiding om het weer om te gooien & bovendien; die regel is toentertijd niet voor niets gemaakt...? |
Citaat:
|
Ik heb het niet meer bijgehouden welk topic wanneer geopend is. Iig is een pauze prima, alleen de regeling die eerder was opgesteld ging er vanuit dat het steekwoordentopic sneller vol zou zijn.
Bij welk LJH nummer doen we hem weer open? |
@dreen; nummer acht gewoon?
Citaat:
dit werkt kennelijk wel. (ik heb iig geen tekens gezien dat het niet werkt ed?) Dan snap ik niet waarom het nu weer aan de hand van het oude beleid verder 'moet', het lijkt mij nl dat het de bedoeling is dat het ook 'afgekoeld' blijft ed...? Citaat:
integendeel zelfs... Maar juist dat lijkt mij een argument om dit ook zo te houden. Als er niets veranderd was, zouden we juist opnieuw naar andere mogelijkheden op zoek moeten gaan ed, imho. Het was toch ook de bedoeling dat er iets zou veranderen? :) |
Oke, dat is al vrij rap.
Misschien kunnen leden even zeggen wat ze van het steekwoorden topic vinden? Of ze de rentree geslaagd vonden ed. :) |
Ik vind het een zinloos topic. Het kan prima in LJH...
|
Ik vind het steekwoordentopic fijn, zeker naast het LJH. Ik vind niet dat het een het ander kan vervangen. Ik post eigenlijk iedere dag wel mijn steekwoorden terwijl ik niet iedere dag de moeite neem om een verhaal in het LJH te posten. Voor mij ligt de drempel om in het LJH te posten net iets hoger dan in het steekwoordentopic. Ik vind het nieuwe steekwoordentopic trouwens niet veel anders dan het oude steekwoordentopic of de kronieken. Ik zou het fijn vinden als er weer een nieuwe komt. :)
|
Citaat:
|
Wat mij betreft blijft het gewoon zoals het is. Ik denk niet dat het even leuk en aardig blijft als we weer naar de oude regel teruggaan. Het beleid is niet voor niets veranderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
komen als de LJH op een even aantal is... (in dit geval dus bij #8) |
Citaat:
|
Oke, mooi:).
Ik vind trouwens ook dat naast het LJH-topic er een steekwoordentopic moet zijn. Steekwoorden zijn voor mij meestal makkelijker dan een heel verhaal schrijven. Dus.:) |
Citaat:
|
waarom kan het niet zo zijn dat je zelf de manier kiest waarop je post in de LJH? de een post makkelijker in steekwoorden, de ander in een lang verhaal; waarom kan dat niet in 1 topic?
(in het verleden heb ik ook iets dergelijks gepost geloof ik, maar goed, echt duidelijk is het me nog steeds niet geworden, sorry) |
@Arashi: Wat mij betreft kan dat ook, maar leden dachten daar geloof ik anders over?
|
Citaat:
Het is toch trouwens wel zo dat er pas een nieuw steekwoordentopic komt als het LJH een even aantal is maar als er dan een oneven aantal komt en het steekwoordentopic is dan blijft het toch nog open maar hoe ga je daarna dan weer verder? Volgens mij zit het LJH veel sneller vol dan het steekwoordentopic dus dan zou je bijna constant achter elkaar een steekwoordentopic krijgen zonder pauze ertussen? ik hoop dat dit duidelijk is want ik kom op dit moment niet zo goed uit mijn woorden, ik slaap al half |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet je met twee steekwoordentopics tegelijk open? :p |
Citaat:
sorry, ik kom vanavond echt niet uit mijn woorden, kan niet opschrijven wat ik bedoel |
Citaat:
Mjah, dan zou er idd een nieuwe geopend mogen worden, dat is de regel. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |