![]() |
vraagje over smegma
als smegma nou zeg maar aan de eikel vast zit, hoe krijg je het dan weg?
ik las dat als je het niet wastte, dat het dan doorzichtig werd en ging vast kleven, hoe krijg je het dan weg? |
wat is smegma?? :s
|
Gewoon, wassen?
|
Vaker je daar wassen, ventj.
|
inderdaad, water should do the trick
|
Pardon? Je gaat me toch niet vertellen dat je daar last van hebt he? *kots*
Niemand hoeft last te hebben van smegma als je je elke dag wast! Gewoon wassen dus! (zeep kan geen kwaad) |
:rolleyes:
|
Lang niet gewassen ofzo? Gewoon goed onder de douche wassen... dan zal het er vanzelf wel af gaan. En daarna natuurlijk BLIJVEN wassen, je hele leven.
Het is namelijk echt vies als mannen last hebben van smegma... anders wil ik als verpleegster echt nooit hoeven te wassen... (n) Was ze... |
en als water niet helpt: schuurpapier
|
Het valt mij op dat er veel dames verstand hebben van smegma wassen!
|
Citaat:
Maar ja ik heb het dit jaar ook nog eens geleerd, tijdens mijn eerst week HBO-V :) |
Smegma is ranzig, maar een kut is ook niet altijd het toppunt van hygiene.
|
Bij sommige mannen komt smegma heel snel opzetten (al na zo'n 3 uur na het wegwassen ervan). Daar kan je dan niks aan doen, maar als het vastzit moet het er echt al wel een paar dagen hebben gezeten, jeg! :s
|
Citaat:
|
Voorhuid naar achteren en (elke dag) goed wassen rondom de eikel.
|
Citaat:
@copyright sexwoordenboek.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet alleen zorgen dat je regelmatig de voorhuid naar achteren schuift en de eikel etc goed wast (afspoelen is vaak al genoeg, je hoeft echt niet te schrobben, dat is niet normaal). Dat voorkomt ook nog eens infecties en irritaties. Smegma zorgt ervoor dat de voorhuid goed over de eikel kan schuiven. Elke man maakt smegma aan, de een meer dan de ander, maar zolang je jezelf regelmatig wast blijft alles fris. |
Citaat:
Veel smegma (dus lang niet goed gewassen) is echt vies en stinkt!! |
Besnijdenis...
|
Citaat:
|
Ach, hoe meer je spaart, hoe groter je lul lijkt ;)
|
wats smegma :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
gewoon water moet al wel werken, zeep is ook niet echt een aanrader. En mocht het echt niet weg te krijgen zijn, zou ik even naar een arts gaan want dan klopt er ergens iets niet.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |