![]() |
[vraag]hoe noem je deze tekenstyle?
http://members.lycos.nl/missmona/hpbimg/kiss.jpg
hoe noem je deze tekenstyle? ik wil me graag in deze style gaan verdiepe en er probere beter in te worden heeft er iemand tips? ik zoek ook vooral grote plaatjes omdat ik t eerst wil gaan natekenen enzo om e rhandigheid in te krijgen alvast bedankt |
|
Krasserigisme.
|
manga
google: how to draw manga real life: how to draw manga boekjes kopen bij de betere boekenhandels. ik zag toevallig een aanbieding bij de Donner in Rotterdam. 8 euro voor zo'n boekje. Niet slecht. maar als je het trucje eenmaal kent gaat het snel vervelen :o |
De fameuze 'potlood-op-papier'-technique.
|
bedankt
maar al tik je manga of hentai in kom je al snel met sextekeninge enzo en ik wil egt gewoon tekenen zoals op die foto, gewoon zo gassie of meisje of allebei zoenend maar neit naakt of neukend;) maar wel bedankt voor alle tips al |
Citaat:
|
Citaat:
ik begon ook met hentai tekenen. simpele shit, ging snel vervelen. |
Ik zou manga later pas oppikken en beginnen met een meer solide stijl, dus richting het realisme.
Als je realisme onder de knie hebt is het makkelijker om over te stappen naar cartoon terwijl dit andersom niet het geval is. |
tekenen moet je leren bij de roots, vind ik, dus begin met realisme. Als je dit niet leuk vind kun je altijd nog overstappen naar andere vormen, maar het leuke is als je van realisme naar manga overstapt is dat je veel meer details kan toevoegen, terwijl als je met manga begint verdiep je je niet in de details, wat leuk is voor een maandje of 2 en in die tijd maak je een strip ofzo ( weet ik het ) en daarna is je werk voor niets geweest, want het gaat vervelen ! Dan ben je weer terug bij af, om dan een nieuwe style te gaan leren valt tegen. dus foei foei :nono: begin bij realisme :p
|
Citaat:
|
Manga, een vriendin van me tekent het ook, vroeg zo'n meisje: "hoe noem je de stijl ook alweer?"
vriendin: "Manga" meisje: "oh ja, mango, dat is waar ook" :D |
niet vernieuwend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: