![]() |
zuid koreaan onthoofd
http://teletekst.nos.nl/gif/127-01.html
helaas is er weer een buitenlander in Irak onthoofd, de zuid koreaan Kim, hij werkte er als tolk. Als zelfs tolken niet meer veilig zijn,zouden er dan uberhaupt nog buitenlanders(niet-militairen~burgers) in Irak moeten zijn ,of in kunnen komen, ik denk van niet,voorlopig althans want op deze manier gaat het te ver... |
Ik heb dat filmpje gezien, waar hij heel wanhopig riep ' I dont want to die." Ik zeg je eerlijk, ik heb erom gehuild. Het maakte zoveel bij mij los. Maar eng genoeg snap ik de Al-Quida wel weer. Zij zijn zo op hun Allah gericht, op hun land. Op hun ideaal beeld wat word verwoest. Daardoor worden ze wanhopig en doen er alles aan om hun ideaalbeeld te houden. Erg triest. En verschrikkelijk voor al de slachtoffers. Maar de Al-Quida is slachtoffer van hunzelf. Als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Dit heeft geen zin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die fundamentalistische, gewelddadige moslims willen blijkbaar de westerse wereld haar gezicht doen verliezen m.b.v. onthoofdingen. Gelukkig zijn vooral Amerikanen bereid dit probleem het hoofd te bieden.
|
Citaat:
|
een tolk.. dat is wel heel dom
|
Oh, dit wordt hoofdzakelijk het topic van de flauwe woordspelingen? Daar staat mijn hoofd nu niet zo naar.
|
Citaat:
|
Tja, wat deed hij dan ook in Irak. Dat was niet zo koppie koppie.
(Lame) |
Wie weet er nou niet van de Internationale Tolken Samenzwering?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ook moeten we ons hoofd hoog houden, ver boven het water wat tereur heet... Srry voor de lame woordgrappen :evil: :D :evil: |
Kop
|
Kop
|
Laten we het centrale onthoofdingstopic openen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |