![]() |
vavo, vwo diplona?
ben gezakt voor het vwo met de vlgdge cijfers:
Letterkunde 6 Frans1 7 duits1 6 engesl 7 geschi 7 anw 8 ckv v ma1 7 lo v inf 6 wi 2 4 -- na2 4 --- sk2 4 -- ned 5 -- nu wil k volgend jaar vavo doen, vlgns mij mentrix kan ik gewoon bijvoorbeeld SK2 en NA2 doen op de vavo. en dan heb ik nog steeds een vwo diploma, maar dan wel Ned = 5 en WIS2 = 4. Klopt dit? ik dacht namelijk dat alle vakken waar je onvold. hebt gehaald een voldoende op moet halen op de vavo, en dat je dan niet 2 onvol. mocht hebben.. |
Met een onvoldoende in je profiel en een er buiten ben je volgens de normen nog steeds geslaagd. Je zou er voor kunnen kiezen om alle vier die onvoldoendes weg te werken, dan ben je zeker geslaagd maar met twee onvoldoendes ben je ook nog geslaagd, tenzij het er twee in je profieldeel betreffen.
|
oke thanks dat wou ik ff weten
|
Waarom verander je niet van N&T naar N&G? Moet je alleen wat extra bio doen, maar al je N&T vakken zijn niet goed... lijkt mij dat N&G dan een eitje wordt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon het jaar overdoen en dit keer wel wat doen aan huiswerk enzo.
|
k doe t jaar ook over maar dan op de vavo, en hoef dan maar 2 vakken over te doen..en geen zin op dezelfde school de leraren mogen mij niet zo dus k verw8 ook nie zo veel steun
|
trouwens voor NG heb je ook bio nodig heb ik dus niet gehad
|
Citaat:
Maar ik zie dat hij gewoon 2 vakken opnieuw gaat doen, dan maakt het niet veel uit, dan heeft hij genoeg tijd om 2 vakken te halen... Als hij alles opnieuw zou doen, wat N&G denk ik stukje gemakkelijker geweest... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |