![]() |
Ga jij over?
:)
|
Ik denk van wel. :) Als ik tenminste niet én voor wiskunde lager dan een 4,7 én voor natuurkunde lager dan een 6,5 heb gehaald en de herkansing voor natuurkunde niet verknal. :) Maar dat komt wel goed.
|
ik ga over naar een lager niveau.
Maar dat is omdat ik op 2vwo+ zit en er geen 3vwo+ is :o |
Ja, ik ga over op hetzelfde niveau.
Naar VWO 4 dus. |
Ja, ik ga over op een lager niveau. (als m'n leraren tenminste niks anders besluiten op de vergadering)
|
Ik zit niet op de middelbare school.
|
Ik ga over van 3VWO naar 4HAVO, omdat ik door de laatste toetsweek nét één onvoldoende teveel sta.
|
Ja, ik ben geslaagd!!! :)
|
Citaat:
Zelfs het PTA van mijn school staat vol met vergelijkingen tussen 'vwo-leerlingen' en 'gymnasiumleerlingen'. (n) |
Ik ben in januari wegens zeer kutte resultaten gestopt met school, dus ik ben niet over...
|
--> S&S.
Ik ben over. :cool: :) |
Nee, ik ga een paar jaartjes terug. Terug naar de basisschool
|
Ja! :) 2e ---> 3e
|
Ik ga zowieso over, de vraag is alleen wanneer ik mijn diploma krijg. Of over 2 weken, of rond december
|
Citaat:
En ja, ik ben over op het zelfde niveau :D |
Ja, ik ga over op hetzelfde niveau
|
Citaat:
Citaat:
(en sinds dit jaar ook filosofie erbij) |
Ja, ik ga over op hetzelfde niveau. Naar 5 havo!:)
|
Op naar 2vwo :( |
Citaat:
Nou ja, er staat niet voor niets 'zogenaamd'. Officieel is het natuurlijk gewoon vwo. Ik dacht alleen even dat je op gymnasium doelde, omdat dat meestal, onterecht, aan wordt geduid met 'vwo+'. |
Citaat:
We moeten alles eerder af hebben, better, netter, etc. En we krijgen dus extra: Latijn Filosofie KWT 3 à 4 projecten per schooljaar Veel zelfstandig Meer grote groepsopdrachten (oa. die projecten) En de docenten laten dat duidelijk merken. Mijn geschiedenisdocent vorig jaar 'Ja jullie zijn gewoon slimmer, daar hoeven we niet geheimzinnig over te doen' (n) |
Citaat:
|
ja, van 5 naar 6 vwo (heeft ooit nog in de 1e vwo+ klas gezeten op mijn school...)
|
|
Ja, ik ga over. Van vwo 5 naar vwo 6. :)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Over op hetzelfde niveau, van VWO4 naar VWO5. :)
|
Citaat:
|
als ik het wist :(
zou ik het je vertellen het is of net over of net blijven zitten :( |
Ik ga over van 5vwo naar 6vwo. :)
|
Citaat:
|
ik ga van 3vwo over naar 4vwo :)
|
ik ga van 4 naar 5 vwo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikben over naar 5 Havo :) |
Citaat:
'Ja, dat had ik niet van jullie verwacht, jullie zouden slim moeten zijn.' Bleh... |
Citaat:
|
z. Ik weet het nog niet
|
ik ben geslaagd.
|
|
6 VWO volgend jaar...
en ik slaag ook wel :P |
Citaat:
|
ik denk wel dat ik over ga van havo 4 naar havo 5..als ik niet voor én geschiedenis én aardrijkskunde een onvoldoende haal :) (en zowel, dat ik de herkansing wel goed maak)
|
Ik ga over naar 6vwo. :)
|
ik ga van 5 naar 6vwo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is echt kut, want ik kan nu niets meer doen, behalve afwachten :( |
Eigenlijk kan ik dat pas over 2 weken met zekerheid zeggen aangezien je bij ons ook kan blijven zitten als je niet al je gymopdrachten afrond (moet na de pw week nog verspringen inhalen) of als je je Engels leesdossier niet inleverd.
Maar aangezien ik alleen maar voor een vak dat ik laat vallen een 5 sta en de rest allemaal voldoende en Engels, Frans en Aardrijkskunde boven de 9 mag ik er toch wel behoorlijk zeker van zijn dat ik over ben...naar 4 VMBO-T |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |