![]() |
Vlees Is Vies!
Dit een betercore appr. topic. Net weer even die Sturm Und Drang Split geluisterd, dit is toch wel een van weinige crusty bands die ik wel kan waarderen. Meer liefhebbers?
http://www.punkinfinland.net/tv/haas.../betercore.jpg |
Vlees is vies BAhhh ;)
ja goede band even opzetten |
Moet die disco nog eens bestellen als die er nog is!
Helaas nooit live gezien. Superbeukende muziek. Door de takkeherrie heen leuke riffs, zeker niet onaardig gedrumd, en toch aardig groovend(niet allemaal maar geblast). Kortom ik waardeer ten zeerste. |
hahaha, wat een vette foto, met dat hoofd van maarten-bc daar links (Y)
verder: betercore is toch wel een van de vetste bands uit nederland van de afgelopen zoveel jaar denk ik ik heb ze 1 keer gezien, en dat was op een trashfest in hoogeveen, ik denk die ene met tragedy. superchaotisch en supercool. en ja: die disco moet ik ook nog bestellen, want al die 7 inchen zijn ook niet meer zo makkelijk te vinden :p uhhhm.... wat nog meer: dit dus: coole titel, want ik dacht direct al dat het over betercore ging :) |
vlees is idd vies :)
|
Vind er geen ruk aan, sorry. Vetste bands? Absoluut niet, maar da's natuurlijk een mening. En oja....blastbeats bestaan niet in hardcore :P
|
Citaat:
|
ik hou wel van een lekkere burger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er stond ook een :P achter, maar er zit een kern van waarheid in natuurlijk.
|
kutband, en vlees is lekker.
|
Ik kan nooit iets van een nummer ontdekken in de teringherrie. Betere snelle nederlandse band is bijvoorbeeld Mihoen.
|
vlees is vies hahaha
|
Vlees is lekker man!
Nooit echt iets aan gevonden deze band. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet op elkaar zeiken jongens.
Het is niet mijn soort band, veeeeel te hard voor mij :) |
Citaat:
waar zijn die gasten mee bezig? |
Citaat:
|
Hangen in het kraakpand en zelf 7"s persen(a 1 per dag ofzo gok ik ;)). Ze schijnen net een nieuwe 7" uit te hebben.
|
Citaat:
|
die wortelbeer vroeg waar ze mee bezig waren, en dit is hoe zij het noemen.
|
Citaat:
En op de een of andere manier heb ik nooit de behoefte gehad deze band uit te checken, nu nog niet, trouwens. |
vlezig topique
|
Citaat:
|
Vlees vind ik lekker, maar of het de juiste keus is om het dan maar te eten is een tweede.
En daniel gayos. Het ging natuurlijk over Mihoen. |
Citaat:
|
Ik zou zeggen begin bij jezelf.
|
Citaat:
|
tsssssss
wat een bende gezeik over mongolen en hoe lekker of vies iedereen vlees vindt. voor de duidelijkheid (en dus de mensen die het niet weten) vlees is vies is een nummer van betercore en mongolen zien er meer uit als maarten links op de foto ;) |
vlies is vies
maar groente ook en betercore is kut. maar blastbeats in hardcore ook. |
ik vind dat alles mensen die geen vlees eten dood moeten.
|
Citaat:
ik bedoelde niet de stijl, ik ken mihoen wel enigzins, maar op dit moment. |
Ach als het kon at ik elke dag pizza. Dan was ik probably vegetarier. Ik geef niet echt iets om vlees, maar zeker niet om groente. Ik zie t ooit nog wel gebeuren dat ik vegetarier word. We'll see.
En youthcrust? Noem die shit gewoon hardcore. Al die bullshit termen. |
Leftover Crack is toch ook crust of ben ik aan het ijlen?
|
Citaat:
veggie knakworsten en bapao smaken redelijk echt ;) (y) maar ik heb verder geen om offtopic te gaan, betercore maakt goed herrie PUNT i'm out |
Men moet wel toegeven dat het een trend lijkt te worden onder de Hardcore fanaten om vegetariër te zijn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus als je maatschappijkritisch denkt, ben je meteen een vegetariër? |
Citaat:
|
ja. dus. en dan?
who gives a fuck zeg. |
En in de Hatecore/NSBM scene ook al