![]() |
Wie kent er leuke woorden met merken van eten erin?
Tijd voor een beautyarrangementos!
Deze parabool grenst aan de twix-as. meer meer? |
Citaat:
|
sorry, heb geen idee
|
Waspoeder ook goed?
Homo :rolleyes: Vond ik vroeger altijd zo grappig. Eigenlijk nu nog steeds. |
Citaat:
Volgens mij is Omo trouwens een wasmiddel :o |
ChokoTofke_H
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Unoxford University
|
Nou ik dacht altijd dat zo'n liedje van Rowen Heze waar 'bestel maar, bestel maar' altijd 'sperma sperma' was. :confused: of telt dat niet?
|
Unox, Ford, en dan na Uni ging 'ie de mist in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ajax? hmm is gewoon zeep/afwasmiddel-merk en hele voetbaldinguhs. telt vast niet :o
|
spam
|
sPREIden
UIten boterHAM |
Dat hier nog geen slotje op zit... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Dan lijkt het net of ie zingt: me pik, me pik, me pik.. |
beetje kansloos topic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
appELMOes, elmo is dan wel geen merk, maar ik schud het wel zomaar even uit m'n mouw :|
|
Citaat:
:nono: ;) |
Je hebt natuurlijk colaverslaving en coca colaverslaving. Die laatste is lekkerder.
|
Ik vind dit nutteloos.
|
Adolf Hitler kocht een fantastische Coca Colafles en sloeg post kantoor, dat reeds jarenlang een touristische trekpleister is, af naar rechts, om in zijn volkswagen, nou ja, in a nutshell dan, te stappen. Hij reed weg en zag plots een homo lopen, zo snel als een gazelle, zo liep hij. Toen dronk Adolf een pak sojamelk van Alpro leeg.
Das Ende! |
Citaat:
*woeps* lama |
Ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Schrijf jij eens een goed, onsamenhangend verhaal dat nergens op slaat, opdat ik lekker kan lachen deze avond. (y) |
ja ga je gang :)
|
Kunst laat zich eigenlijk niet dwingen hè. :(
|
zwoesj wel..
anders gaan we het forum onder spammen met zijn naam |
Citaat:
|
Nou. Om te beginnen was het niet Hitler, maar de heer Kersten die in een banaankano zat. Wat is een banaankano? zul je nu denken waarschijnlijk. Banaankano's zijn zeer speciaal. Banaankano's worden vervaardigd in een fabriek waar uitsluitend vernuftige apparatuur is. In deze fabriek worden naast banaankano's ook grasmatten vervaardigd. Deze grasmatten zijn in 1965 uitgevonden door de heer G. Ras, die tevens directeur was van de fabriek. De heer G.Ras vond in zijn konijnenhok, waar net drie kleine konijntjes geboren waren, een stuk gras. Dat stukje gras was 2 centimeter breed en 10 centimeter lang. Omdag hij een fan van het Letse voetbalteam was nam hij het stukje mee. Hij ging naar binnen en aan de keukentafel rolde hij het op. De volgende dag ging hij naar zijn fabriek, en in de kantine van die fabriek zagen zijn onderdanen dat hij iets fantastisch had uitgevonden! Een rolletje gras! Nu konden alle zielige Luxemburgse straatrovers eindelijk weer opgelucht ademhalen!
Driewerf hoera! |
looooos.
onzin? :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |