![]() |
Anthrax
Fuck wat Metallica nu doet, fuck slipkont, korn, bright eyes, weet ik veel wat voor kutbands er hier topics over zijn, ik heb vanavond mogen genieten van ANTHRAX in Tivoli!
En het was supervet. Toch redelijk wat oude nrs, John Bush liet zien dat ie behalve een goeie zanger gewoon een superfrontman is met heel veel charisma (die vent kwam echt sympathiek over). Scott Ian die het publiek opzweept: 'I WANNA SEE YOU MOSH LIKE IT'S 1987!'. Iemand nog geweest? Behalve dat hierboven is dit natuurlijk gewoon een Anthrax appreciation topic. Superband, hoewel ik eigenlijk alleen het oude materiaal echt vet vind (en goed ken, die latere albums ken ik eigenlijk niet zo). |
niet geweest maar ik zag wel verdacht veel anthrax shirts op utrecht cs, vandaar dus
|
Niet geweest, coole band natuurlijk wel zover ik ze ken.
Was liever op een SOD gig geweest persoonlijk though ;). |
Spreading The Disease, Among The Living \m/
en Sound Of White Noise vind ik eigenlijk ook wel vet (ooooooooonlyyyyy...) |
vorig jaar gezien op waldrock , kutmuziek (vooral die ze nu maken) de muziek uit de jaren 80 vond ik altijd wel aardig
|
Caught In A Mosh \m/
|
Citaat:
|
Ken er helaas te weinig van. Moet maar eens verandering in komen.
|
Citaat:
Nee man , er waren niet veel mensen die ervan konden genieten |
Citaat:
Vorig jaar ff gezien in de "nieuwe" line-up.. en moet FaZ gelijk geven. Vind zelf de platen Fisful of metal, State of Euphoria, maar vooral Spreading the disease het gaafste, meer oud materiaal dus. Echt geweldig vind ik het verder niet. Er zijn gavere thrash bands, hehe. |
Anthrax tegenwoordig is anders een stuk beter dan Metallica tegenwoordig.
|
maar das ook niet zo moeilijk...
Anthrax heb ik verder weinig mee, genoeg betere bands op dat vlak.. alhoewel Spreading the Disease idd een gave plaat is |
Ik ga toch voor Among the Living dan.
|
Fuck wat Metallica nu doet, fuck slipkont, korn, bright eyes, FUCK ANTHRAX!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
live zou ik ze nog wel eens willen zien.
ik vond volume 8 trouwens ook een goede cd, maar dat schijnt niet iedereen met mij eens te zijn. Ach en Scott Ian... NOT;) |
Anthrax heeft niks wat mij kan boeien vooral door imago veranderingen en verandering van muziekrichting. De thrash uit de jaren '80 waarmee ze bekend zijn geworden zijn toch veel betere nummers dan van bijvoorbeeld hun laatste album. Het is een band die niet meer is wat het was , maar ze zijn ook nooit voor mij 'fantastisch' geweest oid. Ik weet wel dat die zanger op Wâldrock vorig jaar baalde dat de interactie met het publiek toch op niets uitliep , er waren gewoon weinig mensen die voor Anthrax kwamen. Ik vond het optreden overigens totaal niet boeiend , het had niet iets wat eruit sprong oid.
Dus meningen verschillen en dat nieuwe werk lijkt toch erg veel op Nu-metal , waar ik over het algemeen een hekel aan heb. |
heb gisteren toevallig nog fistful of metal geluisterd. een schon plaatje, maar dan heb ik toch liever bonded by blood (Y)
|
Citaat:
+1 (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe nee oke
waar het op neer komt: ik vind anthrax niet echt geweldig |
sterk punt :)23
|
en vlees is lekker
|
sterk punt nummer 2
goed bezig! |
jouw beurt!
|
met links muizen valt niet mee!
|
ik heb er een keer een cd van geleend, maar het was niet aan mij besteedt
among the living daarentegen....... :p |
wat wil je nou precies zeggen?
|
ik heb het eens live gezien, het was niet zo mijn kopje thee maar vader daar in tegen :rolleyes:
|
Ok, dat is nog logica.
Maar "Among the living" is gewoon een plaat van Anthrax, hehe |
haha oh da wist ik niet,
nee dan weet ik het ook niet meer :( |
Ik heb ze nu 3 keer gezien en het was 3 keer supervet!
Klasse band (Y) :cool: |
:| Die heb ik een tijd niet gehoord...
|
Citaat:
|
Kunnen we deze peuter niet permanent bannen?
|
Ik heb ergens nog P.o.D. got the time singletje ofzo van Anthrax liggen vond ik vroeger wel leuk.
|
kon ik bright eyes maar fucken woeh
|
Citaat:
:bloos: |
Anthrax heerscht en S.O.D. ook, en de latere nu-metal? Laat me niet lache...zeker niet alle albums goed beluisterd ofzo.
|
ik ga ze zien op Sziget,
ik zal ze eens gaan bekijken maar ik moet beginnen dat het normaliter gezien niet mijn kop thee is. :o maar is anthrax nu-metal? ik dacht dat het oude rotten waren in het metal vak, maar aan de andere kant... ik weet er ook niet zoveel van :) |
Citaat:
|
Anthrax is geweldig. Ik vindt het nieuwere werk beter dan het oudere. Tis allemaal wat dommer en simplistischer, maar het 'klikt' gewoon allemaal beter. John Bush heeft ook een verschrikkelijk unieke stem. Ik heb al hun albums, maar alleen de nieuwere staan nog geregeld op.
SOD is ook wel lache. :mad: Speak English or Die :mad: |
SOD vind ik leuker
|
hoe vet is t om etown concrete een cover van anthrax te zien doen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |