![]() |
American idol vanaf 6 juli op yorin
American Idol verzet naar 6 juli American Idol is verplaatst naar 6 juli om 21:30 op Yorin, eerst zou het om 15 juni beginnen. De reden waarom is onbekend. Op de vroegere tijd staat nu Perfect Match geprogrammeerd. Bron Ik ga zeker weten kijken :D |
dat zal zeker een verassing worden wie gaat winnen.... :D
maar de voorrondes zijn hoop ik lekker Amerikaans overdreven :D:D die ga ik dan wel kijken! |
Voorrondes zouden misschien wel funny zijn, maar ik snap nooit zo goed waarom dit soort programma's in Nederland uitgezonden moet worden. Kijken zij ook naar de nederlandse idols?
|
He, wat lollig! zenden ze dan de eerste of tweede seizoen uit? :confused:
|
Citaat:
ik ga niet kijken |
Citaat:
|
ow cool! dat ga ik zeker kijken, helemaal omdat ik kelly clarkson zo goed vond. (ik heb vanalles gedownload op Kazaa van haar optredens in Idols en dat klonk erg goed)
|
ow als het met Kelly Clarkson is ga ik wel kijken, vond haar erg goed :)(y)
En ben wel benieuwd naar al die domme Amerikanen in de voorrondes :D |
Kelly Clarkson. :cool:
Simon. :cool: Kga kijken. :o |
Niet weer Idols :eek: :s
|
weer idols :eek: wordt er gek van... maar de voorrondes zijn wel leuk :)
|
kga kijken!:D
|
Citaat:
|
Het is wel minder leuk, omdat ik nu weet wie 1ste en 2de worden :(
|
Citaat:
|
Ik heb wel even genoeg idols gehad.
En daarbij is dinsdagavond de The OC en Everwood avond, dus Idols ga ik dan echt niet kijken. |
Hmm, dat zal dan wel zo'n sterk overdreven iets worden. (N)
|
Citaat:
|
H-o-e-r-a
|
Hmm, ik wil die belgische idols wel eens zien, kijken wat die langharige gozer allemaal deed. Nog steeds verbaasd erover dat hij het won.
En ach, lekker lachen om domme mensen is altijd leuk dus ik ga wel kijken. :cool: |
Ik heb ooit in Amerika Idols gezien. Ze zijn bij die voorrondes toch wel een stuk harder dan hier.
|
IK heb van de eerste Idols in Amerika alle filmpjes al op internet gezien, dus dat hoef ik niet weer te zien op tv.
En bovendien is mijn tv afgesteld op The OC! |
die voorrondes wil ik wel zien
|
Ik vind idols al slecht, laat staan american idols
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |