![]() |
haar jongens
Jongens, houden jullie je been/oksel/schaamhaar bij?? Waarom wel/niet? En in hoeverre(weg, bijhouden etc)
|
ik was het, ik knip/scheer het niet ofzo..
|
Enkel wassen is voldoende, scheren is ni nodig, laat staan het dan nog is bijhouden. Als man hoeft dat allemaal niet verwijderd worden vind ik persoonlijk.
|
doe er niks aan...
- onder mn oksels zit toch haast niks - beenhaar weghalen vind ik een beetje ver gaan, wegbranden af en toe is wel leuk - schaamhaar, wolfgang heeft liever een bosje dan dat ie kaal is, dan krijgtie et ook zo koud he |
Ik zie niet in wat dit direct met Sexualiteit te maken heeft.
Sex -> L&G. |
ik knip het wat bij, meer niet.
|
ik vind het zó stom dat jongens in principe niet hun okselharen hoeven te scheren en meiden wel... k vind het geen gezicht die okselharen...
daarom kan je ook beter een danser nemen, die scheren hun okselharen wel... alleen een beetje jammer dat die vaak homo zijn :) :D |
Citaat:
|
Ik doe niks met mn been haren, ook niet met mn oksel haren, en mijn schaamhaar houd ik gewoon bij, soms wat leuks inknippen ofzo, maar meestal krijg ik daar snel weer spijt van.
En als mn vriendin zou willen dat ik mn oksels scheerde dan deed ik dat zeker weten. ;) |
w00t! :)
Nou om eerlijk te zijn scheer ik alleen me schaamhaar :) en alles om de schaamstreekheen :) in het begin jeukte het wel heel erg maar nu valt het best wel mee :) |
Citaat:
|
Ik hou t beetje bij met de schaar jah
maar niet kaal ofzo, ik zou me dood schamen ;) gewoon niet bij oksel haar dat t zo'n vette bos is dat gewoon bijna op je elleboog hangt :p gewoon netjes houden |
Gasten die hun okselhaar scheren zijn gewoon fout bezig. Dat hoort niet, vrouwen doen het al generaties lang. Het is traditie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |