![]() |
laatste concert waar je bent geweest
tell us
welke band? waar? kosten? wat vond je er van? bijzonderheden |
Nerf Herder. 2 jaar geleden? In de 013. 10 Oiro. Ik vond 't geweldig. En de gemiddelde leeftijd was 13 denk ik. En toch durfde ik de pit niet in.
|
Afgelopen zondag, Mindless, Jone, en nog wat andere meuk....gratis
wel aardig... |
tijdje terug , thursday in muziek-o-droom in hasselt en het was vet
|
Paar weekjes terug Dynamo. Was wel aardig, maar had alle bands al een keer beter gezien en er liep veel huppelgoth volk rond
|
Ow, ik ben ook nog naar Virus en Elastiek geweest, maar dat zijn niet echt concerten.
|
Citaat:
Je bent echt een held Rhinus (y) laatste concert god ik zou 't echt niet weten? |
trashfest
2 weken geleden het was gratis, omdat ik "werkte" er waren veel bands en dat zoek je maar op bij n&f bijzonderheden: de D I S C O :cool: |
Citaat:
|
fear factory in weert; was vet.
|
Sarah Bettens
Oosterpoort Groningen €15,- Gisteren heengeweest. Was wel aardig geinig opzich. Eigenlijk niet veel anders dan K's Choice. Het voorprogramma was wel beetje minder; Venus in Flames ofzo? |
kanye west
was super (Y) |
non phixion
afgelopen vrijdag. melkweg 16 euro [tja] het was het vetst ooit. ik ben nog nooit zo hard los gegaan :cool: (y) |
nickelback in de Hmh...alweer een jaar geleden ongeveer....was een goed concert! goede live band (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laatste concert...
ik geloof dat dat het campusfestival was met embodiment massive assault nog wat en ons aller state of nothing left dat was veel bier. een voetbal. nog meer bier. hoofdpijn. en meisjes die voetbal af willen pakken. en lesbiennes blijken te zijn (waar dat feminisme al niet naar toe gaat). verder was er bier. en vieze droge hamburgers die werden gebakken, maar door iemand die nog nooit een bakplaat heeft gezien. verder was er ook bier en heel veel metalheads die te bezopen waren en op podium klommen en de monitor van de zanger van podium schopten. en er was emo. |
Vorige week donderdag Monster Magnet, Witchcraft, Orange Goblin en Grand Magnus (in volgorde van leukheid :) ) in de Effenaar. Monster Magnet rockt de pan uit :cool:
|
Metallica, Amsterdam, €49, geweldig.
|
Rotterdam Import. Normaal 80 euro, voor mij gratis.
Met: Lamb, zero 7, oi va voi, zuco 103, the roots, dillinja. etc. Erg leuk, vooral lamb. |
welke band? bright eyes
waar? melkweg, amsterdam kosten? 12.50 geloof ik.. wat vond je er van? geweldig. bijzonderheden. conor is een lekkertje. |
op de toffel festival (what's in a name)
gezien: gem, league of xo gentlemen, luie hond conclusie: was wel ok, alternatief platteland liep uit |
welke band? rhcp
waar? hmh kosten? kon gratis mee wat vond je er van? ja gaaf, jammer dat ze niet veel oude nummers speelde, maar leuk om eens gezien te hebben bijzonderheden: roots in voorprogramma, (y) |
Band: DeNiro cdpresentatie
Waar: 013 Kosten: gratis Wat vond je ervan: Heel erg gaaf, leuke nieuwe nummers <3 Bijzonderheden: neen |
Festival Roadburn: MonsterMagnet,Orange Goblin,Grand Magus,Witchcraft
Waar: Effenaar Kosten: 9 pleuro Wat vond je ervan: Kick Ass!! :cool: (y) |
Citaat:
|
fear factory in weert
|
deconstruction tour in zwolle
kostte 26 euro was gezellig, slecht geluid, maar ik wilde mxpx een keertje zien. Pennywise was echt super, beter dan ik had gedacht!! (y) |
lagwagon volgens mij, was mooi
|
Citaat:
|
WANNEER: 29-05-2004
WAT: Martyrium WAAR: Studio Ceylon, Utrecht KOSTEN: Entree was gratis, al met al 20 euro uitgegeven, 7 voor de trein en de rest aan bier. |
Citaat:
dit was in december, heb hierna nog verschillende andere bandjes gezien, maar daar ging ik niet specifiek voor naar toe... |
BOO! in Unitas. 7 Euri. Was wel leuk, alleen er liepen allemaal moeders rond, en die gaan dan voor het podium lopen springen, en dan kan je geen skankpit maken..:(
|
welke band? Fear Factory
waar? Weert kosten? Enkele knaken wat vond je er van? Heersch bijzonderheden: mijn aanwezigheid |
Welke artiest: Usher
Waar: Ahoy' Kosten: 30 euro Wat vond je ervan?: supertof! Kon niet beter gewoon (y) Bijzonderheden: moesten 1,5 uur wachten voordat ie kwam! :| |
Hmm, Arrow Rock Festival...dus eigelijk was het laatste concert van Yes.
|
Welke artiest:Slipknot, KoRn en Metallica
Waar: Arena Kosten: 49 eurotjes :) Wat vond je ervan?: Echt het was zo tof!! Bijzonderheden: ..mij bijna flauwgevallen na Slipknot :$ En dat er iemand van de 2e ring naar de 1e ring was gedonderd was ook wel spectaculair.. |
welke band? Bright Eyes
waar? Melkweg, A'dam kosten? totaal 14 euro ofzo? wat vond je er van? geweldig bijzonderheden: Conor is een geile man :) |
welke band?
The American Analog Set Waar? Paradiso, kleine zaal, Amsterdam kosten? €7 ofzo wat vond je er van? Enorm goed |
wat: Deconstruction Tour
waar: IJsselhallen, zwolle hoeveel: 30 euro (incl servicekosten) wat vond je er van: erg gaaf Bijzonderheden: er stond nergens zeker dat Waterdown zou optreden en ze kwamen toch.. toch wel het hoogtepunt van die dag voor mij.. |
Citaat:
|
12 juni, wantijpop
De laatste band die ik daar heb gezien was Jaya The Cat. Ja was leuk, erg leuk. Het klonk lekker, maar wel erg jammer dat ik toen al in de steek was gelaten door mijn h0mies dus aan dansen heb ik niet gedaan (dansen als je nuchter en alleen bent is gewoon niet cool). En omdat het hele gebeuren in dordt was zag ik allemaal oude bekenden. De rest van de bands waren trouwens bagger, behalve Hooftpijn, die waren wel grappig met hun korte broekjes en strandbeestjes. |
laatste was Insane Clown Posse!!
WOO WOOT volgende is Heather Nova! :o Notice the diff :) hehe |
Sarah Bettens in 013 Tilburg.
Kosten: 15 euro. T was heeel erg gaaf :D Handtekening op mn shirt en cd en op de foto met Sarah en Gert :) |
waldrock, laatste optreden was cradle of filth
daar ben ik eigenlijk niet zo trots op :( |
O, fuck, m'n laatste concert was die van Peter Pan Speedrock, dat was vet.
|
welke band? Epica
waar? Beeckenstijnpop kosten? € 0,00 entree, € 10 bier intotoaal wat vond je er van? Heel vet bijzonderheden: KopnaKopkna was kut :p |
afgelopen vrijdag:
welke band? - The Black Lips + The Riots waar? -Waterfront, Rotterdam kosten? - gratis, gastenlijst. anders 7 euro ofzo? wat vond je er van? - was wel gers bijzonderheden? - gitarist van The Black Lips ging op het podium pissen, en ook in zen eigen mond wat ie vervolgens wel weer uitspoot. |
Citaat:
|
Hm. Jaya the cat en zo'n lameass belgische band in de ekko.
8,-. Lame. Dr waren allemaal mini-alto's die op de zanger van de lameass belgische band geilden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |