![]() |
De Intertoto Cup
De 1e ronde van de interoto cup is begonnen.
Wie denken julli haalt nog europees voetbal. Ik denk dat N.E.C waarschijnlijk vroegtijdig wordt uitgeschakeld. http://www.uefa.com/Competitions/Int...Cup/index.html |
Wow daar doen wel harde clubs mee zeg :o
Doet alleen NEC mee voor NL? |
Citaat:
|
Dortmund en Schalke 04 gaan door, dan blijft er nog één plaats over voor zo'n Franse club en niet voor NEC dus :o
|
wat een verschrikkelijke competitie is die intertoto toch. :(
|
Waarom moet dat nou weer tegelijk met het EK, mja het zal wel organisatorisch zo moeten enzo, maar ik vind het stom. Tijdens het EK moeten gewoon alle competities overal stilliggen (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
NEC mag waarschijnlijk beginnen tegen Cork City, dus dat wordt wel een 3e ronde, denk ik. In de 3e ronde treffen we een franse club... Grote kans dat ze met het nieuwe team een UEFA ticket eruit slepen. Zou wel mooi zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cork City komt uit Cork, de tweede stad van Ierland. Dat ligt links van Engeland. |
Jammer zeg N.E.C verslagen door Cork City :)
|
Citaat:
Overigens hebben we wel scorende middenvelders, denk aan doelen, tininho en de voorzet van barreto. Trage centrumverdedigers is ook zwaar overdreven, arjan ebbinge is namelijk vrij snel. |
Van der Doelen is géén scorende middenvelder
|
Citaat:
Mwuhahahahahahahaha :D |
Citaat:
|
ik denk dat iedereen wel weet wat ik over NEC wil gaan zeggen :o
|
Citaat:
Dat hij bij twente niet zo speelde als bij NEC maakt hem geen mindere voetballer dan hij is... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |