![]() |
[audio] drivers installeren?
Hallo, sinds gister viel opeens spontaan het geluid weg.
Ik heb alle volume-instellingen et gecheckt, maar alles is in orde. Ook heb ik de drivers (creative live 5.1) geinstalelerd, maar t helpt niet. ELke x als ik mn PC start komt er, nieuwe hardware gevonden: multimedia controller multimedia video controller multimedia audio controller Hier staat allemaal een uitroepteken voor in Apparaatbeheer. Hoe moet ik die dingen installeren? met de winXP cd lukt t niet. :( :confused: |
Hoe kom ik aan de drivers voor die dingen dan? Is dat van de geluidskaart?
|
Staat je onboard geluid uitgeschakeld in je BIOS? Zo te zien staat dat juist aan bij jou (je hebt 2 Multimedia Audio Controllers?) en met een aparte geluidskaart erbij kan dat voor problemen zorgen.
|
|
TwinHan? Je hebt zeker een tv-kaart? :)
Ik zie op dat plaatje iig niks wat niet klopt. |
Citaat:
Maar waarom komt er dan nergens geluid uit :( |
Hm via koptelefoon wel :confused:
Maar nu ook weer via de speakers :) |
t is weer weg :mad:
edit: weer ff uit stopcontact en erin en t doet t weer :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, stopcontact heeft er niks mee te maken (tenzij je speakers ook echt uit gaan dan). Heb je alle kabels naar de speakers al gecheckt? Het hoort óf wel te werken, of helemaal niet. Als het af en toe wel en af en toe niet werkt dan lijkt het er nog het meest op dat iets slecht contact maakt, wat Wes al zei.
|
Hm ja, bij die andere stopcontact kreeg ie wel gewoon stroom.
Zal wel iets met de kabels zijn idd, maar heb het na het onderzocht te hebben niet kunnen ontdekken.. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |