![]() |
Verjaardagscadeautje voor meisje van 16/17.
Hallo,
Ik heb a.s vrijdag een verjaardagfeest van een meisje bij mij uit de kerk. Ze wordt 16/17. Het is geen vriendin van me, gewoon een bekende. Nu heb ik gevraagd of ze nog wensen had, maar die heeft ze niet echt. Ik ben niet zo creatief in het verzinnen van een leuk en orgineel cadeau. Wie heeft er een leuk idee?? Als ie hier verkeerd staat mag ie uiteraard verplaatst worden. |
Als je het echt niet meer weet: parfumbon bij Douglas. Dat is toch iets meer 'goh je hebt aan me gedacht' dan een gewone cd-of cadeau-bon, maar toch leuk. Verder kan je altijd nog iets voor haar kamer kopen ofzo, maar dat is wat te persoonlijk voor 'zomaar een kennis', denk ik.
|
boekenbon
|
ketinkje :)
|
Citaat:
|
Bioscoop/boeken/cd bon, is altijd wel goed denk ik.
|
Een kerkbel :cool:
|
Een barbie doet het ook altijd goed ;)
|
douglasbon doet het bij mij altijd wel goed, en anders een leuke sieradenbon ofzo. (van bijv. Six). en anders iets dat in verband staat met haar hobbys, interesses, enzenz.
|
koekjes?
|
een bon voor de H&M daar kan ze en kleding en sieraden kopen en make up ook nog. Genoeg mee te doen.
Ik vind het ook altijd leuk om iets geks te krijgen. Laatst heb ik met een groepje vriendinnen een diddle prullenbak gekocht en die helemaal vol gedaan met snoep. Dat viel erg in de smaak. |
Citaat:
|
Bioscoopbon is al genoemd maar zeker een aanrader (y)
|
Ik weet wel een boel standaard dingen, maar iets origineels of leuks zal je toch echt zelf moeten verzinnen.
|
Een DA- bon en voor de rest de dingen die hierboven al genoemd zijn, bioscoopbon etc.
|
Fietspomp.
|
normaal zouden mensen voor gewone meisjes iets van etos kopen ofzo.
Ps bonnen is niet zo persoonlijk, zou toch maar kettinkje ofzo doen of iets van soort "bedel"armbandje |
Een dagje uit. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon een cd-bon (of een .....-bon, wat voor een maakt niet eens zo heel veel uit) ofzo, dat kan altijd wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou d'r een paar euro in d'r hand drukken. |
Bonnen zijn altijd wel goed voor iemand die je niet zo goed kent. Dan weet je in ieder geval zeker dat ze iets heeft waar ze iets leuks voor kan kopen wat ze ook zelf graag wil.
|
Citaat:
|
als ik tussen een bon of geld moet kiezen kies ik geld. Dan kan je zelf kiezen waar je het voor uitgeeft en hoeft het niet perse naar een bepaalde winkel.
maar zoals ik zij, een leuke mok of iets anders met snoep doet het ook altijd goed. |
Alsof je geen sieraden kan geven aan meisjes die niet je vriendin zijn :confused:
Maar als je dr niet zo goed kent is een bon voor een of ander iets inderdaad wel leuk, of iets wat iedereen wel leuk zou vinden, maar toch niet heel saai. |
Geef een 'God/Jezus loves you' iets:p Je hebt toch van die heel erg Christelijke/kerkelijk dingen.. Tis orgineel én toch een beetje persoonlijk.. En je weet vrij zeker dat het haar aanspreekt, tenminste..dat neem ik aan.
En verder..jah.. wat voor type is het? Zo'n meisje-meisje, met puntschoenen en de hele zooi? Dan is iets van kleding, make up (uiterlijk) wel een goed iets.. |
Een pakket met een douchegel en een luchtje.
|
Een snoepje.
|
:p gewoon een 'my little Pony'! Altijd goed.. :)
|
Citaat:
|
Een sigaar.
|
Citaat:
|
een omgekeerd kruis (y)
|
Een lange jongen.
|
wat vind je van een string? :D
|
Citaat:
(Die Eier von Satan) jah... |
Zelfgemaakt kaartje, (gebrande) cd, sleutelhanger, boekenbon, mooie foto in een lijstje etc
|
Een kitten! ^_^
|
Drank.
|
Klein toilettasje met mini's shampoo, douchespul, gel enzo, dat soort dingen. Vind ik altijd een erg leuk kadootje en in deze tijd van het jaar kan je die mini's ook wel makkelijk krijgen. Verder gaf ik aan mijn klasgenoten ook vaak een Ici Paris XL bon, net zoiets als een Douglas bon, ligt er maar aan wat voor zaak er bij jou in de buurt zit.
|
Citaat:
|
sokken, altijd goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn zusje is een ondankbaar kreng. |
Citaat: