![]() |
Ontgroent
Wanneer ben je ontgroent?? als je getongt heb of gewoon gekust??
|
...
|
Uhm.. als je getongd hebt denk ik.. :p Maar ik vind het sowieso een vage term..
|
Getongd. :)
Umh ja... ik was 12. :o |
als je de ontgroening hebt meegemaakt bij je studentenvereniging :confused:
|
Weet je wel wat ontgroeien is? Je kunt nml op verschillende manier ontgroend worden.
|
Whaha, dit is inderdaad een hele vage vraag. Ik ken trouwens de hele term: Ontgroenen niet als het om liefde gaat (jah, studentenvereniging wel...) Bestaat dat in de liefde? Bedoel je niet ontmaagden? :P
|
ja, in een studenten vereniging doen ze aan ontgroenen, heeft niets met liefde te maken, of je moet er van houden om allerlei vunzige dingen te doen bij een ongroenn :evil: ig
|
Als je zoent ja, tongzoenen dus. Ik was 14.
|
Ontgroenen en ja dat bedoelde ie.
Tongzoenen, ik was 16 :) |
huh, ontgroening, door de buurman in de tuinschuur ofzo
ik ken alleen de studenten vereniging ontgroening idee, niet sexueel ofzo, bedoel je niet ontmaagden? |
de uberflauwe woordgrap ontzoent zal ik hier maar niet gebruiken.
maar nee de term ontgroening ken ik niet in het verband met de liefde |
Je bent ontgroend als je getongzoend hebt.
Wat boeit het eigenlijk? Net of je leven leuker wordt als je ontgroend bent. |
Ja hoor, die term is hier bij mij in de buurt ook heel normaal. Je bent ontgroenD, als je met iemand getongd hebt. Het is hetzelfde woordgebruik als bij je ontmaagding, maar bij ontgroening heb je dan dus voor het eerst getongd. 'Als iemand groen is of een groentje wordt genoemd, heeft degene nog nooit getongd.
|
op scouting deden we ook aan ontgroenen:)
ik heb voor het eerst getongzoend toen ik 13 was |
Als je met iemand getongd hebt. Ik was 16.
|
Wie vroeg er hier om leeftijd?
|
Citaat:
En idd de studentenverenigingen, maar ook voor t eerst met iemand tongzoenen... Citaat:
|
:D ontgroenen....
Vorige jaar was dat een rijtje jongens op het podium die zich voor de hele zaal moesten aftrekken |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik overigens geen eens officieel lid van ben :o |
Citaat:
|
Als je hebt geleerd dat het voltooid deelwoord van ontgroenen met een D geschreven wordt.
|
Citaat:
Ontgroening is al lang niet meer zo erg als vroeger door alle regeltjes die de overheid oplegt |
Citaat:
Jij hebt je ontgroening al gehad dus |
Citaat:
|
toch maar niet studeren dus.. :s
|
Citaat:
En terecht. |
What the fuck wat zijn jullie dom je weet toch wel wat ontgroend is jezus christus het is dat je met de tongen tegen elkaar aan moet ook dat aftrekken in die zaal vind ik echt ziek hij heeft helemaal gelijk dat doe je toch niet
|
Citaat:
|
rare mensen dan moet je wel heel gek zijn
|
Citaat:
Blijkbaar dachten ze dat ze nog wel een stapje verder konden. Ik kon er wel om lachen moet ik zeggen :) Maar goed....ik stond dan ook niet op het podium |
De ergste vorm van 'ontgroening' die ik ooit gelezen heb was toch dat de eerstejaars tijdens de introductieweek geen medicijnen mochten gebruiken tenzij ze een briefje van de huisarts hadden dat ze in levensgevaar zouden zijn door die medicijnen. En ja, toen was er dus een meisje zwanger, want zonder de pil ga je niet dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan je wel gerust stellen want dat soort dingen mag allemaal niet meer. Net zoals drank al een tijdje niet meer is toegestaan tijdens ontgroening |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zoende voor het eerst toen 14 was, toen werd ik dus ontgroend/t :D |
ehm ik denk dat als je gewoon gezoend hebt..maar mijn eerste keer was met tong
|
en als je het allemaal echt niet meer weet kan je ook nog langs die militaire kazerne gaan om ontgroent te worden :rolleyes:
|
ontgroend was bij ons in de eerste zoiets van als je voor het eerst getongd had jah. die dus nog niet gezoend waren, waren dus groentjes
|
Ja hoor, die term is hier bij mij in de buurt ook heel normaal. Je bent ontgroenD, als je met iemand getongd hebt. Het is hetzelfde woordgebruik als bij je ontmaagding, maar bij ontgroening heb je dan dus voor het eerst getongd. 'Als iemand groen is of een groentje wordt genoemd, heeft degene nog nooit getongd.
Ja dat bedoel ik:d dankjuh |
Citaat:
Dat heb ik ook gelezen ja.. dat deden ze toch zodat alle meisjes ongesteld zouden worden? Ik dacht trouwens dat ontgroening de ontmaagding was.. |
Je bent ontgroend als je getongzoend hebt.
Wat boeit het eigenlijk? Net of je leven leuker wordt als je ontgroend bent. Ontgroend is tog met een T???? en getongzoend tog oowk??? |
Ontgroend met een T?? Yeah rrrright. :| Zeker geen nederland op school gehad ofzo of gehoord van het " 't x kofschip" ? :|
Mja... hier in de buurt is: ontgroening = voor het eerst (tong)zoenen ontmaagding = voor het eerst met iemand naar bed |
Mensen blijf es ff on topic. Al dat gezeur over studentenverenigingen is nergens voor nodig. Daarnaast worden ook nog es veel van die verhalen op geblazen. Ook is het heel fout dat de 'slechte' verhalen jaren meegaan en worden herrinert. Wat dat betreft wordt er een erg slecht beeld gecreeerd en heel veel verenigingen hebben niet eens meer een ontgroening.
(Sorry dat ik zo off topic ging met deze post, maar dat doen veel mensen hier in dit topic en t irriteert me enorm) |
Citaat:
Zij id door haar buurjongen ontgroenD. |
Ontgroend?
De term "zo groen als gras" ken ik wel, maar ontgroend? :confused: |
Citaat:
n zit niet in kofschip. Conclusie: het voltooid deelwoord is met een d. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |