![]() |
bloeden maar niet de eerste keer
mijn vriendin en ik hebben al zo'n jaar sex met elkaar en daarvoor waren we beiden niet onervaren, toch bloedde ze gister, terwijl we voor ons doen vrij rustig aan deden nou was haar vraag zou je mischien de baarmoedermond hebben opengestoten, maar ik zelf denk dat dit nagenoeg onmogelijk is, mijn idee is eerder dat de wrijving toch teveel was (we hebben anderhalve week geen sex gehad door de maandelijkse periode)
wat denken jullie |
heeft ze ergens pijn?
zo niet, dan kan t na bloeding zijn van t ongesteld zijn ofzo |
baarmoeder? daar kom je toch niet bij met je penis? :confused:
maargoed, het kan idd nog zijn omdat ze ongesteld is geweest en dat het nog daarvan kan zijn, dat heb ik wel eens gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
dan kan je best tegen de baarmoedermond stoten als je flink diep gaat anyway eehm nabloeding dat zal wel niet, zondag was haar laatste dag en dan nog 2 dagen erna een nabloeding??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of komt t echt van binnenuit? |
Citaat:
|
Ik had dat 2 weken terug net zo, vrijdag de laatste dag ongesteld, zondag met m'n vriend naar bed geweest, begon nadat we klaar waren bij mij ook ineens te bloeden, 1.5dag lang.. Ik denk of een wondje geweest of nabloeding of m'n baarmoedermond geraakt... Kan verder geen kwaad, hooguit als de bloeding aanhoud zou ik even langs een dokter gaan ofzo:)
|
Citaat:
|
Citaat:
als t geen pijn doet, en niet ontzettend veel bloed is dan zal er niks aan de hand zijn |
Was het helderrood bloed of bruinig bloed? Helderrood bloed is altijd 'vers' en dan is er dus iets kapot, maar als het bruinig is, dan kan het toch maar wel menstruatiebloed zijn. Misschien zat er nog een klein beetje dat losraakte door de beweging.
En als het rood was: misschien was inderdaad de wrijving te veel :). Meestal geven de microwondjes die dan ontstaan niet echt zichtbaar bloed af, maar als je pech hebt en er een adertje knapte (misschien ook door de druk van de penis) dan kan het wel bloeden. Dan is het trouwens niet veel. |
Is ze aan de pil? Dan kan het een spotting zijn, een dysfunctionele bloeding, zoals dat heet. Die zou ze ook zonder sex gehad hebebn hoor, voel je niet bezwaard. Is ze niet aan de pil, dan kan het een ovulatiebloedinkje zijn, ook die krijg je ook zonder sex.
En wat Sarah zegt: hoe zag het eruit. Was het vers bloed of oud? |
Ik wil ook nog wel eens bloeden. Van dat hardstikke verse, rode bloed. Meestal komt dat dan omdat hij me niet even 'opgerekt' heeft met zijn vingers en ik dus weer inscheur. Een wondje ofzo kan ik dan niet ontdekken en het bloeden duurt niet echt lang, maar wel in een keer heel erg veel. Maar dat komt gewoon omdat de penis van mijn vriend dus flink bovengemiddeld is en ookal was ik dus al hardstikke ervaren voor hem, gewoon net te dik is voor mijn vagina wanneer hij niet eerst even met zijn vingers heeft opgerekt. Ik weet niet of jullie het ooit eerder hebben gehad en jij misschien ook een wat dikke penis hebt?
Tegen de baarmoedermond stoten kan overigens wel inderdaad. Vooral bij Doggy heb ik dit regelmatig, kan pijn doen ook, maar heeft nog nooit gebloed. |
helderrood of bruin hmm geen idee, maar ik neem aan vers bloed,
ze is aan de pil, het opgerekt zal niet het probleem zijn want het voorspel was lang zat. ik denk dat ik toch gewoon een haarvaatje geraakt heb want het was niet veel zei ze, maar als ik jullie reacties lees dan is het dus niet echt iets om veel zorgen over te maken. iig bedankt |
Citaat:
|
gelukkig maar om te lezen dat dat inscheuren dus wel vaker voorkomt...
maar dat schijnt wel best zeer te doen :/ zo zeer dat ik soms geen 2e keer mag :( |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk doet dat zeer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
In niet-opgewonden toestand is een gemiddelde vagina zo'n 10 cm diep, dacht ik. Maar ik neem aan dat je pas met de sex begint als er al wel sprake van een opgewonden toestand is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |