![]() |
Hoe ging je herkansing???
Ik heb net herkansing NL gemaakt(havo) t ging wel...
Ik ga straks antwoorden checken |
Ik deed Eco 12 (vwo) en het ging best goed. Weet je toevallig wanneer de uitwerkingen op eindexamen.nu staan? want ze zijn dr nog niet.... :s
|
Citaat:
|
Ik zit ook al vol 'spanning' te wachten op de antwoorden :|
Ik heb Nederlands VWO herkanst, maar het ging slechter dan gehoopt... |
Citaat:
|
Mijn NL(vwo) ging wel goed, ik was maar 1/1/2 uurtje bezig....
(dat dacht ik overigens de vorige keer ook,maarja) |
wiskunde(vmbo) ging klote :s mjah ik kan ook gewoon geen wiskunde he:s...
|
En er staat dus nog niks idd. :mad:
|
frustrerend..... (n)
|
Citaat:
|
Ik heb een 6,1 ofzo voor biologie... :(
|
en das niet genoeg? :(
|
|
kheb ff de meerkeuzevragen van NL gecheckt - kheb 8 goed en 5 fout:(
k wil een 7 hebben:( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook al geslaagd hoor, i know what you mean ;) |
Tjeesus! Nou staan ze der, en nou weet ik helemaal niet meer of ik het goed of slecht heb gedaan!!!
:D |
Citaat:
|
argh....nakijken suckt!!! :mad: ben nu alweer depri drvan... :(
|
Citaat:
|
ik heb ook nederlands herkanst. De vorige keer dacht ik alleen van nederlands zeker te weten dat ik wat ik wilde halen binnen had. En het is een 5 geworden (op een 5,4 :( ). Daarom doe ik er deze keer geen uitspraken over :p
ik ga niet meer nakijken want die antwoordvellen werken deprimerend. En uit de eerste poging bleek al dat het toch geen goede benadering geeft (bij nederlands dan, andere vakken zat ik goed in de buurt). |
Ik heb ook Nederlands herkanst want met een 5.6 sta ik een 7 ipv een 6. Hmm ik vond de eerste tekst wel moeilijk maar de samenvatting ging wel. Ik was alleen heel erg snel klaar: ik ben al om drie uur weggegaan :confused: . Maar verder maakt het toch niet meer uit wat ik ervoor heb :) .
|
K dacht dat k engels heel heel heel slecht had gemaakt, vond m namelijk echt heel moeilijk
maar keek net op inet en als mn leraar (en 2e corrector) net zo nakijkt als mij en dezelfde antwoorden als mij goedkeurt, heb k iig een 8,9 (bij een normering van 0 en 46 punten) en bij n btje normale normering van 0,6 zou k dan een 9 hebben en cijfer dat k nodig had dus binnen hebben. Maar als k 47 punten van de 49 te haal, heb k met een normering van 0 al een 9,3, dus k hoop echt dat ie die open vragen een beetje op een normale manier nakijkt. (had namelijk veel antwoorden naar mijn mening wel goed, maar niet letterlijk zoals in het antwoordmodel, je kent het wel.) OMG, ik wil het zoooo graag halen! maar krijg woensdag pas de uitslag zo dat was echt even nodig (hoop dat je er iets van begrijpt trouwens ) (copy-past uit fotoboek :p) Ik wordt NU al gek van de zenuwen, ik wil die 9, ik wil die 9, ik willlll die 9 :( :o |
Ik heb bio (vwo) herkanst en dat ging niet zo heel best volgens mij. Er zaten allemaal onderwerpen in die me niet lagen dus ik denk niet dat ik die 7.6 voor een 8 gehaald heb, gelukkig ben ik al geslaagd en hing mij slagen niet van deze her af. Ik ga het zo wel even nakijken denk ik.
|
Ik heb Latijn herkanst (vwo dus, duh :)) en t was veel moeilijker dan de eerste keer. Maar ik heb nu wel overal wat ingevuld, dus je weet maar nooit.
En ach, ik was toch al geslaagd :) |
Ik heb wiskunde herkanst maar vind het echt moeilijk. Ik ben al geslaagd dus daar maakt het niet zoveel voor uit, ik heb alleen een 6.4 nodig zodat ik een 7 sta voor wiskunde en in een hogere lotingsklasse kom bij geneeskunde, maar ik denk dat ik dat cijfer niet heb gehaald :s
|
heb niets herkanst.
|
kut, denk ik..
natuurkunde was moeilijker dan de eerste, en me beste onderdeel (signaalverwerking) zat er niet eens in.. paupers! |
Citaat:
:p |
Ik heb Nederlands (vwo) herkanst, en het ging veel slechter dan de vorige keer (toen had ik een 6.7). Vooral de samenvatting was vervelend, de vorige keer was het veel duidelijker wat die punten waren die erin moesten... ik heb wel nagekeken, maar heel erg streng (volgens mij dan, ik heb eigenlijk alleen meerkeuzevragen goed gerekend en een klein deel van de samenvatting). Ik kom uit tussen de 5.7 en 7.7. Ik hoop op een 7.3 voor een 8 maar dat zal het wel niet worden...
|
Citaat:
:bloos: |
ik ben blij als ik voor de her filo een 4.7 heb dan ben ik geslaagd maar mén het was gewoon NOG moeilijker dan vorige keer echt GEMEEN :mad:
|
Citaat:
|
Ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt om te gaan herkansen als ze al geslaagd zijn :|
Edit: Uitgezonderd een loting studie |
Citaat:
|
ik ben geslaagd! het ging niet heel goed (wa1 vwo) maar blijbkaar goed genoeg, kmocht de dag erna al mijn leraar bellen, maar die vond het ook moeilijker dan de vorige keer dus..maar boeie ik ben geslaagd :)
|
Ik heb scheikunde (1, vwo) herkanst. Ik had eerst een 6,8, maar ik moest een 6,9 voor een 7. Dus ik ging nu voor de 6,9. Volgens mij heb ik iets van een 5 gehaald, niet gelukt dus :p Ik had er geen zin in en ik heb dus alles heel globaal gemaakt en erg domme fouten gemaakt bij dingen die ik eigenlijk wel wist. Ik had beter niet kunnen herkansen denk ik. Maar goed, ik ben toch al geslaagd. Ik heb nu alleen wel het idee dat ik die 6,8 ook niet waard ben :|
|
Citaat:
Ik moet een 7,1 voor een 8 hebben.. maar wil stiekem zelfs hoger dan een 7.6 (omdat ik dan hoogste cijfer heb :o ). Maar ik denk niet dat dat erin zit.. ook al heb ik er dit keer wel iets aan gedaan. |
Citaat:
|
Ik heb een 7.9 voor mijn wiskunde a1!! Een hele punt hoger dan vorige keer.. terwijl het dit keer moeilijker was. (maar heb me wel beter voorbereid) Nu heb ik weer een 8.. duss met 8 afgesloten. En ook nog is hoogste van de klas. :cool:
|
en ik een 7.3 voor mn filosofie terwijl ik, maar een 4.7 nodig had, nu sta ik nog gewoon een 7 ook :cool:
|
4 tienden hoger gehaald :( en totaal maakt dat niets uit :( Maar ik was toch al geslaagd dus wat dat betreft maakt het niet uit
|
Ik weet mijn cijfer nog niet en volgens mij bellen ze ook niet, ik zie het dan vanavond wel op mijn cijferlijst zeker. Vind het wel vaag. Maar ach, ik ben toch al geslaagd.
|
Citaat:
Maar ik was ook al geslaagd. |
ik kreeg het cijfer vandaag terug. m'n docent zei dat ik 20 punten had, net genoeg (17 nodig, van de 46) om het vak met een voldoende af te sluiten, staat daar op m'n eindlijst opeens een 6,6 (genoeg voor een 7, en zo komt het eindcijfer 2 punten hoger uit dan bij poging 1) Naja de handtekeningen staan er, mij hoor je niet klagen :D :cool: :p (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
EN OMG, I'VE MADE IT, 46 vd 49 punten, precies een 9!! AAAH :o |
JA ik was ook heel verbaasd over mijn cijfer trouwens, de her was moelijker dan het gewone examen en dar had ik een 3.6 voor. Nu heb ikg ewoon een 7.3! en daardoor heb ik een prachtige lijst :D
|
Jezus, ik heb Latijn verbeterd, ja dat wel. Ben gewoon van een 5,3 naar een 5,4 gegaan :eek:
|
^dat is fucked... balen :(
ik heb een herkansing voor wis a1 gedaan, maar ik haalde een 4 :D dus helaas (ik was al wel geslaagd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |