![]() |
lekkerder??...
Jah als me vriendje me vingert dan merk ik daar niet zo heel veel van, dat vind ik best lullig, ik weet wel dat het per persoon verschilt wat lekker is, maar hebben jullie tips om het leuker/lekkerder te maken ?? dikke zoen mii
|
Weet je vriendje al dat je er niet veel van voelt? Het is namelijk wel handig om dat te vertellen :).
En het lekkerst is natuurlijk als hij je clitoris of je g-plek stimuleert. Je weet denk ik wel waar je clitoris zit? De g-plek zit op een paar centimeter van de ingang aan de binnenkant van je vagina, aan de buik-kant, het is daar een beetje ruwer dan eromheen. Hoe hij dat moet stimuleren is voor iedereen anders :). Hij kan bijvoorbeeld aaien of wrijven of masseren. Of die dingen afwisselen. |
Mm hij vraagt wel altijd, hier g0ed ? 0f zo lekker ? Mja tis ook niet dat ik er nooit wat van voel, maar niet lang genoeg naar mijn mening, altijd een tijdje wel lekker en de rest niet,, mjaa,, tips ?? kuss mij
|
Dan wacht je tot het moment dat hij het wel 'goed' doet en op dat moment zeg je dat hij dáar mee moet doorgaan. Of je geeft hem gewoon aanwijzingen, nog handiger. Aan tips van ons heb je niet zoveel, jij weet toch alleen zelf het beste wat je lekker vindt.
|
Een tijdje wel en dan niet meer...dat ken ik wel. Dat gaat helaas niet over als jullie stug hetzelfde blijven doen, het wordt niet opeens wel urenlang lekker. Op is op, en dan wordt het tijd voor een pauze en overnieuw beginnen, of iets anders doen.
Wat ervoor kan zorgen dat het wel langer lekker blijft is heel langzaam en subtiel te werk gaan. Niet meteen zo snel en hard beginnen, anders heb je in een grote hap alles al opgegeten wat er aan lekkers inzit. Als kleuter muizelde je toch ook al aan je Liga? Nou, hetzelfde kan ook met sex. Dan doe je er lekker lang mee. |
Thnxxx mensen! kuss
|
je 2e topic al, waarom wil je zo graag dat het goed gaat, en wat definieer je onder goed, ik weet wel waarom je het niet lekker genoeg vind, je concentreerd je teveel op dat het moet goed, gedachten op nul en gebruik je fantasie, niet zo veel nadenken tijdens het vrijen, dan kan je niet genieten
|
0keeej,,,
|
Je vriend moet ook geen vinger gebruiken maar een vuist (y) .
|
Hm ik vind vingeren zelf ook niet zo heel geweldig als iemand dat bij mij doet. Misschien moeten jij en je vriend andere dingen proberen of het op een andere manier doen zodat het je wel bevalt. Gewoon experimenteren.
|
Citaat:
|
waarom te lekker?
|
Citaat:
En ze nu ws té verwend is en soortvan verpest is voor de rest van de mannen die ze in haar leven nog gaat tegen komen.. (denkt ze) :p :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De clitoris zit er niet voor jan lul.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De lul heeft geen wil of belang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Laat hem veel over je clitje wrijven.
|
Het wordt pas genant wanneer je je vriendje zoiets niet verteld. Wanneer je dat een hele tijd hebt volgehouden en je besluit opeens om het toch maar te zeggen dan is het wel erg lullig voor hem om te horen dat ie de hele tijd voor niets gewerkt heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |