![]() |
douchekop -> dan volhouden
Eey mensen
ff een vraagje van mij, als je jezelf met de douchekop mastrubeert, hoe hou je dat vol. Op een gegeven moment ga je helemaal schokken en trillen, dan heb ik de neiging om de douchekop weg te trekken en uiteindelijk doe ik dat ook. :s Hoe doen jullie dat? Hoe hou je dat vol???? :confused: |
iig een antislip-matje op de douchevloer plaatsen :o
|
Je moet hem er niet in stouwen...
|
Mensen, k weet niet hoe je bijt iede komt om m er in te douwen :rolleyes: maaruh ff serieus, kunnen jullie wel door gaan tot je een orgasme krijgt?
|
Citaat:
Citaat:
|
dat is geen orgasme (dat 'hemelse gevoel' wil maar niet komen) ;)
|
Citaat:
|
Heb je dan niet gewoon een naar harde straal ofzo.
|
Masturbatie met een douchestraal kan soms zo vreselijk heftig zijn, dat het gewoon pijnlijk is, en dan wil je die waterstraal inderdaad nog wel eens weghalen. Het orgasme zit ook op de grens van lekker en pijnlijk.
Wat doe je eraan: probeer een andere houding, een andere hoek waarmee je de waterstraal op jezelf richt, varieer de afstand van de douchekop tot je lichaam. Je vindt heus wel een methode die nog vol te houden is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, thanx, ;) k weet niet of k er wat aan heb, misschien anderen :D
Doen jullie dat btw vaak, met douchekop??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D :cool:
|
Tja ik bedoel, sloffen zijn ook bedoeld om je zusje juist geen vuile voeten te geven.
|
Citaat:
Maar ehm, dat schokken en trillen klinkt trouwens ook vrij valgevaarlijk op een natte vloer... misschien is gaan zitten hoe dan ook wat relaxter :) of is de slang van de douche daar niet lang genoeg voor? Ik doe het niet vaak trouwens, want ik vindt het niet afwisselend genoeg. |
Citaat:
Maar eh, ja, ik kan dat wel volhouden. Gewoon rustigere straal nemen of onder water doen (als je een bad hebt).. |
Citaat:
|
Citaat:
Een douche kop is nog altijd gemaakt door een producent om je te douchen...en een banaan is gemaakt om te eten, maar die stoppen sommige weirdoos ook in hun doos. Tis ook eigenlijk net een blokkendoos, je ken er haast alles instoppen O_o |
Citaat:
En uitvinders dan, he? Die gebruiken alles alléén maar waar het niet voor is. Zeur niet, als ze dat toch lekker vindt. :rolleyes: Excuse my flaming |
ik vind het echt helemaal niks, vroeger weleens geprobeerd maar dan kan ik 20 minuten gaan wachten ofzo (n)
|
Citaat:
|
Dit kan ik nauwelijks nog serieus nemen... :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |