![]() |
The_Cure-The_Cure-(Retail)-2004-RTB.TAR
Nu verkrijgbaar op mirc
server efnet kanaal #absolutepunk bot ap-dcc37 pack #6 Mja heb er nu nog geen mening over. Klinkt niet erg 80s in ieder geval. Voor degen die hem kopen Zonder creditcard: www.cd-wow.nl Gewone editie 15 Euro Speciale editie 18,99 Euro incl verzend. Met creditcard: www.cdwow.com Gewone editie 13,21 Euro Speciale editie 16,14 Euro Verschil tussen de versies is dat er bij de speciale editie een bonusdvd zit. |
die moet ik hebben dus
|
aaaaaah
:( uitgerekend nu op vakantie ik mis het downloaden van muziek meer dan de rest wat ik in NL heb achtergelaten |
morgen kan ik hem downen ! :D
|
yeah :D
|
ik heb hem gisteren gekocht , en damn wat een cd erg gave cd(Y)(Y)
|
kopen kopen kopen.
eerst maar even geld verzamelen dan. |
Citaat:
|
Citaat:
ook de bonus dvd vind ik erg vet, leuk om te zien hoe die cd is opgenomen! |
Downen! :)
|
Citaat:
|
vette cd (y)
|
Citaat:
Eerst downen dus..en dan em maybe ooit eens kopen :) |
Citaat:
|
http://www.handykult.de/plaudersmilies.de//crap.gif
crap! Dat ene nieuwe liedje dat ik op de radio hoorde, is gewoon doodsaai! Vreselijk als je lievelingsbands lelijke liedjes beginnen maken, daar word ik zo kwaad om. Dat liedje (weet de naam niet) kan qua saaiheid zonder problemen thuishoren in het rijtje Alanis Morissette, K's Choice en Krezip. Echt erg, ik werd er mottig van. Dus nee ik koop de cd niet, en draai gewoon verder hun oude platen grijs. |
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk nog niet zo heel veel van The Cure, maar wat ik ken is wel leuk. Nu ga ik deze luisteren :)
|
@ Pebbles: had ik gedaan, blijkbaar niet goed :bloos: :o
Ik vind hem wel okay. I <3 Lost en Taking Off :) |
Zo, geluisterd. Het klinkt wel anders dan dat beetje dat ik al kende, maar ik vind dit wel erg leuk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik bijna geen IRc dus waarschijnlijk wist ik idd niet in welk kanaal ik moets zoeken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |