![]() |
Vakantie
Hey, ik snap ney waar mun ouders over zeuren. Mijn zus wou eenkeer op vakantie met haar vriend (met de ouders van hem erbij), en mun ouder svinden het niet goed dat ze al alleen op vakantie gaat.
Ik zou best op vakantie willen met mun vriendin, ik ben op mijn leeftijd tog nog niks van plan (als je snapt wat ik bedoel). En als er ouders BIJ zijn kan er niet zo veel gebeuren, ik bedoel maar... ff zoenen kan geen kwaad. dat snappen ze gelukkig wel. |
en dus?
|
Citaat:
|
ehh volgens mij is dit de helft van je verhaal, het kan aan mij liggen, maar ik mis de helft.. lijkt nu meer op een mededeling
|
Slotje dan maar, of even aanpassen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en waarom zet je t dan op seksualiteit? oeh :) verdacht...
misschien beter bij L&R? |
mun = mijn
Verder zie ik het probleem niet afgezien van je spelling |
Je mag nog niet alleen op vakantie met je vriendin ?
|
kom op, je bent 13, alleen op vakantie is dan niet echt zo heel verstandig, er zijn wel meerdere dingen dan je vriendin als je op vakantie bent waar mee je je bezig zult moeten houden (zoals eten en drinken).
|
Misschien ging het daar niet om, maar kennen je ouders de ouders van de vriend van je zus gewoon niet goed genoeg om je zus aan hen toe te vertrouwen.
|
Citaat:
|
Idd, je bent 13. Ga gewoon nog lekker met je ouders naar Friesland ofsow.
|
Tja... mischien had je het topic met de naam: wat heb ik toch een pech dat mijn zusje niet op vakantie mag en ik er vanuit ga dat ik het dan ook niet mag. moeten dopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |