Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   vraagje over the sims (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=879867)

pudding met vel 23-06-2004 19:01

vraagje over the sims

hey, ik heb de versie house party van the sims en ik zit met een probleempje. ik heb dus een familie met 2 kinderen en die zijn ziek of zo. ze hoesten en niesen de hele tijd en als dat gebeurt is gelijk de helft van hun energie eraf. ik krijg ze ook hun bed niet meer in want als ze uit school komen vallen ze meteen slapend neer en als ik ze wakker maak gaan ze eerst weer hoesten zodat al hun energie weer weg is, en dan vallen ze weer neer. zo gaan ze echt dood :D hehe... maarre... weet iemand wat ik misschien moet doen? zijn ze allergisch voor hun cavia of zo? :| bedankt!

tuinkabouter 23-06-2004 19:12

ja die cavia moet weg

ILUsion 23-06-2004 19:13

Volgens mij lijkt het wel zoiets dat ze ziek zijn door een dier. Heb je diertje gedownload van een site ofzo?? (Ik heb het zelf overigens nog niet voorgehad, maar lijkt me wel grappig dat hoesten en niezen :p)

pudding met vel 23-06-2004 19:15

nee ik heb niks gedownload behalve het spel zelf ( :bloos: ) en wat andere outfits... maar heb dit nog nooit gehad! die cavia is de deur al uit, ik denk dat ik die vissen ook maar weg ga halen :| t is echt niet normaal. ze kunnen niks meer! gaan van school meteen naar hun bed... ze worden vast naar militaryschool gestuurd straks :D

ice-dive 23-06-2004 19:16

Komt waarschijnlijk omdat je ehm gedownload hebt. :)

:|

Krummeltje 23-06-2004 19:30

Hmm, ze zijn gewoon verwaarloosd ;) niet naar school sturen maar in bed stoppen (kun je geen twee keer achter elkaar flikken trouwens) en dan wachten tot ze beter worden.
Wachten tot ze weer wat energie hebben en dan ze in bed stoppen.

De wekker weggooien. Anders worden ze weer wakker.

Ik moet de Sims ook weer es gaan spelen geloof ik :D

pudding met vel 23-06-2004 19:38

hehe te laat, ze zijn allemaal dood... dont ask ;)
maar dat in bed stoppen en zo hielp niet helaas... die moeder werd opeens ook ziek dus ik was er echt strontziek van. hehe :bloos:
nieuwe familie! toch bedankt voor de hulp!

Jolt 23-06-2004 23:42

Oude famillie dood, dan maar een nieuwe :D

Goede instelling ;)

-=>Knuckles<=- 24-06-2004 09:05

Citaat:

Mikai schreef op 24-06-2004 @ 00:42 :
Oude famillie dood, dan maar een nieuwe :D

Goede instelling ;)

lijkt een beetje op mijn familie
die gaan ook ''per ongeluk''(nou eigenlijk niet per ongeluk)
dood doordat de open haard alles in brand steekt

zus en zo 24-06-2004 11:40

Citaat:

-=>Knuckles<=- schreef op 24-06-2004 @ 10:05 :
lijkt een beetje op mijn familie
die gaan ook ''per ongeluk''(nou eigenlijk niet per ongeluk)
dood doordat de open haard alles in brand steekt

dan moet je een brandmelder ophangen, dan is de brandweer er op tijd bij :p

Juturna 24-06-2004 15:21

Als je het cavia schilderij ophangt en ze er een paar naar laat kijken worden ze beter. Die cavia moet natuurlijk ook weg.

Als je dat niet doet, gaan ze uiteindelijk dood.

-=>Knuckles<=- 24-06-2004 20:14

Citaat:

Juturna schreef op 24-06-2004 @ 16:21 :
Als je het cavia schilderij ophangt en ze er een paar naar laat kijken worden ze beter. Die cavia moet natuurlijk ook weg.

Als je dat niet doet, gaan ze uiteindelijk dood.

nieuwtje : de familie is allang dood

MikeyMo 25-06-2004 11:59

Ik had weleens dat mijn trap in de fik vloog, en dat ik boven geen telefoons had..Ik had ook geen rookmelders beneden, dus mijn hele huis fikte langzaam af, met die mensen erin..:D

murderblood 25-06-2004 12:12

huh nog nooit van gehoord dat ze kunnen niezen of hoesten maja zal wel hea maar ja haha :) maar ik had ook ff een vraag want ik heb sims hot date maar heb een nieuwe pc en wou dat spel duz weer er op zette maar ben die code kwijd grrr :( das duz zwaar kut maar wat kan ik nu doen??
kusjj

MikeyMo 25-06-2004 22:44

uhh..wat probeer je te zeggen?

Blackwater_park 25-06-2004 22:53

Ze wil op de nieuwe pc the sims installeren maar is het serial number kwijt, geloofik.

Smobbo 26-06-2004 01:06

ze heeft em gedownload/gebrand en probeert nu met een lul smoes een serialkey te krijgen, aangezien ze zelf te lui/dom is om er zelf in op te googlen...

Tja 's nachts ben ik het wakkerst!

dutch gamer 26-06-2004 09:58

Citaat:

pudding met vel schreef op 23-06-2004 @ 20:15 :
die cavia is de deur al uit, ik denk dat ik die vissen ook maar weg ga halen :|
Een btje een late reactie, maarja ik zeg het toch maar even voor je volgende familie dan: die vissen hebben er helemaal niets mee te maken. Volgens mij kunnen je sims alleen maar ziek worden doordat ze worden gebeten door een cavia. Als dit dus is gebeurd, moet je je sims niets anders laten doen dan slapen, eten en heel veel douchen. Dan gaat het na een tijd vanzelf over. Verder schijnt de tip van Juturna ook te werken...

Ghost 27-06-2004 10:26

het ligt aan je cavia, dat is een grapje ( :mad: !!) van will wright, de bedenker/maker van het spel.. je moet iig nooit een cavia kopen, 9 van de 10 keer krijgen je sims deze dodelijke ziekte en dan is het game over :|

Smobbo 27-06-2004 10:56

Citaat:

Ghost schreef op 27-06-2004 @ 11:26 :
het ligt aan je cavia, dat is een grapje ( :mad: !!) van will wright, de bedenker/maker van het spel.. je moet iig nooit een cavia kopen, 9 van de 10 keer krijgen je sims deze dodelijke ziekte en dan is het game over :|
goh zou je denken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

lees eerst ff de andere reacties, k?

Ghost 27-06-2004 11:50

Citaat:

Alfred J. Kwak! schreef op 27-06-2004 @ 11:56 :
goh zou je denken :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

lees eerst ff de andere reacties, k?

http://www.nbproducties.nl/smilies/h...ckcouldyou.gif

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.