![]() |
Bedorven
Bedorven
hopend op de dood zit ik hier alleen snijdend in mijn vlees probeer ik het te vergeten ik haat mezelf waarom ben ik zo ik wil het niet maar doe het wel mijn ziel rot weg mijn geest is dood lichaam bloed leeg ik vind geen rust snijdend in mij arm en in mij ziel probeer ik te vergeten dat ik bedorven ben ik zoek naar vrede naar vriendschap iemand die van mij houd die iets in mij ziet ik ben bedorven mijn ziel rot weg wie kan mij genezen redden van mezelf en hier is er weer een, weer een behoorlijk depri gedicht, maarja daar ben ik blijkbaar goed in (of slecht volgens andere :P ), gelukkig voel ik me in het echt niet zo :eek: dat zou opzich wel klote zijn, maare lijkt dit ergens op of niet? EDIT: ff wat kleine veranderinge gemaakt zodat het wat dramatischer word op advies van ILUsion |
Citaat:
|
hoi hoi, dank voor je post, kheb ff wat veranderingen gemaakt voor een extra portie depri :P maare wat is "monotoon" en "NOFI" ???
kheb niet zo verstand van al die enge serieuse woorde over gedichte :D |
hey
idd geen positief gedicht ik kan me niet voorstelle dat je je goed voeld als je z'n gedicht schrijft :confused: nou succes met je volgende gedicht ga zo door want het is wel een echt goed gedicht |
Citaat:
|
Citaat:
NOFI: niet als belediging bedoeld (No Flame Intended) Overigens: wijzigingen goedgekeurd (y) :D Dat was niet helemaal de bedoeling, want een gedicht is iets persoonlijks, ik zei gewoon waar het volgens mij een beetje gek was van structuur. Ik beodoelde dat je als je depri bent, niet gewoon zit te denken aan de dood bijvoorbeeld, maar echt verlangt (of erop hoopt, zoals in de nieuwe versie) enzo. |
Ik weet nu wel dat jij dit kunt. Ik vind het zo recht toe recht aan, zo simpel, zowel in opzet, boodschap als verwoording. Probeer eens dat stapje extra te maken. Kies een onderwerp wat je echt aan het hart gaat en denk er lang en diep over na en schrijf het niet in 5 minuten. Mijn opdracht aan jou: probeer eens een wat intelligenter gedicht te schrijven.
|
Citaat:
|
aaaah alweer op m'n broers z'n acc,
DE BOVENSTE POST IS NIET VAN GERITO MAAR VAN KLEIN KONIJNTJE !!! ik dus srry voor de verwarrig (als die is onstaan :P ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |