![]() |
[SITE] Vragenlijst met resultaat? (lees aub!)
Hallo iedereen,
Ik vroeg me af hoe ik een vragenlijst kan maken, waar dan een resultaat uitrolt van bv "gothic/punk" Dan heb je dus zoiets: Q1: Naar wat voor muziek luister je? A1: Rock A2: Trance A3: Hip Hop A4: RnB Q2: Wat voor kleuren kleding draag je? A1: Vooral donkere tinten, zwart etc. A2: Lichte, vrolijke kleuren. A3: Van alles wat. En dat dan zo'n 10 vragen lang, dan een knop [Submit] En dan de resultaten pagina... (in mijn geval dan Gothic/Punker) Dus als ik dit bij mezelf doe bij deze 2 vragen... (dikke A is mijn antwoord) Resultaat: gothic/punker.... Dus... WEET IEMAND HOE IK DAT MOET MAKEN? CODE OFZO? Alvast bedankt, bezorghoer. |
Wat voor processor heb je ter beschikking?
|
Citaat:
|
|
ook niet :(
|
Update:
Oke, ik heb het even anders geprobeert; Code:
<form name="form1" method="post" action=""> |
Wil je dit opslaan of wil je gewoon dat aan de hand van punten je bijvoorbeeld word doorgestuurd?
|
Dat je word doorgestuurd. Dus als je in het voorbeeld de button met variable "optie1.htm" hebt geselecteert, dat als je dus op submit drukt, je daarheen word gestuurd. En dat als ik dus bijv 20 vragen heb, met dit soort dingen, dat je dan word doorgestuurt naar de meest gekozen variable... get it?
|
Citaat:
Heb er alleen even geen tijd voor om het even voorje te gaan bouwen ed :D:D |
Kan je dat wel doen?! Als je tijd hebt?! Dat zou zσσσσσσσσσ vet zijn! PLZZZZZ! (y)
|
Zoek anders gewoon even op internet zo'n test en jat de javascript code.. :)
|
Ja dat probeer ik al de hele tijd, maar als je op google ernaar zoekt krijg je iq testen en dat soort shit!
|
In principe is er niemand hier zo gek om dat gratis voor je te maken. Als je het zelf wil maken moet je gaan klussen met HTML en JavaScript, dus je mag verder vragen in het daarvoor bestemde centrale topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |