![]() |
verliefd op me leraar
Hey Allemaal,
'k heb een beetje een probleem (misschien hoort 't nie echt hier thuis, maar 'k wist nie waar ik 't anders moets plaatsen). Nou, 't probleem is dus dat ik al ong. 2 jaar hartstikke verliefd ben op me leraar. En nu heb ik ook nog es 4 x in de week les van em. Wat moet ik nou doen? xxxx Alice |
Dit heeft echt geen kans van slagen. Ik hoop dat je dat inziet. Tis moeilijk om hem te vergeten, ik weet het.. maar probeer je te focussen op andere jongens/dingen/vriendinnen/whatever om hem uit je hoofd te krijgen.. want dat is de enige oplossing hiervoor, hoe moeilijk het ook zal zijn.. suxes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie valt er nou op een vieze oude vent gadverdamme ben je geestelijk niet helemaal in orde meisje!!!:eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie zegt dat het een vieze oude vent is???? je weet toch niet wat voorn leraar het is? wij hebben ook best wat jonge leraren die best oke zijn, niet dat ik erop ziou vallen maar ze bestaan vast wel maar idd het heeft neit echt kans, je zou hem moeten vergeten maar ja dat is natuurlijk makkelrijk gezegd dan gezdaan. Anders gewoon rustig van de verliefdheid genieten en doorgaan met leuke dingen doen |
Gewoon niks doen, probeer jezelf er doorheen te slaan. Concentreer je op andere dingen. Negeer en ontwijk die leraar desnoods. Net zoals ik. En het helpt. Het is heel moeilijk, dat begrijp ik, maar uiteindelijk is het het beste.
Ripper |
Citaat:
|
Hartstikke bedanks,
Ik ga probere om em te vergeten. xxx Alice |
Citaat:
|
Citaat:
|
:( dit probleem heb ik zelf ook gehad en iedereen wist het, hij ook, maar hij moest er om lachen en we doen nou gewoon tegen elkaar (ik ben nou nie meer op 'm) :(
|
Ut zal moeilijk zijn... precies als ie gewoon iemand anders leuk vind.... dan is het ook moeilijk om iemand te vergeten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |