Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd op me leraar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=87994)

Alice 11-05-2002 17:47

verliefd op me leraar

Hey Allemaal,

'k heb een beetje een probleem (misschien hoort 't nie echt hier thuis, maar 'k wist nie waar ik 't anders moets plaatsen).

Nou, 't probleem is dus dat ik al ong. 2 jaar hartstikke verliefd ben op me leraar. En nu heb ik ook nog es 4 x in de week les van em.

Wat moet ik nou doen?

xxxx Alice

Aurora 11-05-2002 17:51

Dit heeft echt geen kans van slagen. Ik hoop dat je dat inziet. Tis moeilijk om hem te vergeten, ik weet het.. maar probeer je te focussen op andere jongens/dingen/vriendinnen/whatever om hem uit je hoofd te krijgen.. want dat is de enige oplossing hiervoor, hoe moeilijk het ook zal zijn.. suxes

DarkRaven 11-05-2002 18:45

Citaat:

Alice schreef:

Wat moet ik nou doen?

niks

Friso 11-05-2002 18:52

Citaat:

DarkRaven schreef:
niks
Agree

Squall 11-05-2002 20:01

wie valt er nou op een vieze oude vent gadverdamme ben je geestelijk niet helemaal in orde meisje!!!:eek: :eek: :eek:

Lucky Luciano 11-05-2002 20:15

Citaat:

Squall schreef:
wie valt er nou op een vieze oude vent gadverdamme ben je geestelijk niet helemaal in orde meisje!!!:eek: :eek: :eek:
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, ben ook verliefd geweest op een stagiare.

Rosa! 11-05-2002 20:36

Citaat:

Squall schreef:

wie zegt dat het een vieze oude vent is????
je weet toch niet wat voorn leraar het is? wij hebben ook best wat jonge leraren die best oke zijn, niet dat ik erop ziou vallen maar ze bestaan vast wel

maar idd het heeft neit echt kans, je zou hem moeten vergeten maar ja dat is natuurlijk makkelrijk gezegd dan gezdaan. Anders gewoon rustig van de verliefdheid genieten en doorgaan met leuke dingen doen

Severus 12-05-2002 00:47

Gewoon niks doen, probeer jezelf er doorheen te slaan. Concentreer je op andere dingen. Negeer en ontwijk die leraar desnoods. Net zoals ik. En het helpt. Het is heel moeilijk, dat begrijp ik, maar uiteindelijk is het het beste.

Ripper

nare man 12-05-2002 02:57

Citaat:

Alice schreef:
Wat moet ik nou doen?

xxxx Alice

Blij zijn dat er niet een stinkende, vieze oude vent voor de klas staat die toenadering tot jóu zoekt.

Alice 12-05-2002 06:33

Hartstikke bedanks,

Ik ga probere om em te vergeten.

xxx Alice

Aurora 12-05-2002 11:48

Citaat:

Alice schreef:
Hartstikke bedanks,

Ik ga probere om em te vergeten.

Suxes ermeej! :)

Gothic 12-05-2002 11:48

Citaat:

Squall schreef:
Zover ik weet kan je verliefdheid niet sturen, dus kan het zijn dat iemand verliefd wordt op een oudere man. Ten 2e kan zij een man aantrekkelijk vinden en jij niet, dat maakt iemand niet meteen niet geestelijk in orde. Ten 3e hebben wij 2 jonge leraren, van 23 en 28. De zijn hartstikke knap en helemaal niet een vieze oude vent. Dus misschien eerst nadenken voor je iets zegt, of je reply onderbouwen...

BrunetJuh 12-05-2002 20:34

:( dit probleem heb ik zelf ook gehad en iedereen wist het, hij ook, maar hij moest er om lachen en we doen nou gewoon tegen elkaar (ik ben nou nie meer op 'm) :(

AMDFreak 12-05-2002 21:06

Ut zal moeilijk zijn... precies als ie gewoon iemand anders leuk vind.... dan is het ook moeilijk om iemand te vergeten!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.