![]() |
boxer, slip of string / Schaamhaar scheren
wat vinde jullie nou het lekkerst bij een jongen
wijde/strakke boxer string of slip :p moete jonges ook hun lichaamshaar scheren? |
Absoluut geen flosdraad tussen hun reet, slip ... nou niet echt wat je zegt "ow jottum" en wordt meestal ook niet prettig gevonden door een jongen, wordt eerder als "ballenknijper" gezien.
Een boxert ziet er toch het beste uit. En dat haar... is mannelijk, lekker laten groeien in de wijde natuur. Straks beginnen ze ook nog met hun benen en oksels, moet niet te gek worden natuurlijk :nono: |
Een boxer niet te strak maar ook geen flubberding :nono:
|
Van die "jogger" dingen, strakke boxers dus ;)
String geen voorkeur, maar ja, hij zoekt het maar uit. |
Citaat:
|
Een boxer, maar als m'n vriend ineens besluit om een string aan te schaffen moet-ie dat lekker zelf weten. Kaal kan ook erg geil zijn vind ik zelf, maar geen streepje ofzoiets dergelijks gaan maken. Alles weg of niks weg.
|
Een strakke boxer vind ik het mooist, maar erg veel belang hecht ik er niet aan.
En jongens hoeven van mij niet hun schaamhaar te scheren, maar als je dat zelf lekker/mooi/sexy vindt dan moet je dat vooral doen :) |
een wat strakkere boxer (zonder opdruk!) en ongeschoren graag hoewel bijknippen wel mag als het uit de hand loopt :)
|
Och, het is niet alsof ik er de hele tijd naar zit te kijken... maar ik vind strings bij de dames stom, dus bij de heren ook. Kom zeg, comfort gaat voor uiterlijk. Strakke/wijde boxershorts zijn het leukst, maar als hij per se een slip wil... Och, ik wil ook niet dat hij commentaar levert op MIJN ondergoed.
|
Jaaa strings are soooo gay :rolleyes:
|
Strakke boxer, ballen kaal en de rest van het schaamhaar bijpunten.
|
Ik scheer mijn oksels, en ook mijn schaamhaar, eerst dacht ik zo daaaag ik ben gek daar gaat al mijn mannelijkheid, maar mijn vriendin vond het zo beter en ik heb braafjes naar haar geluisterd en er op een dag alles eraf geschoren en wees gerust, je houd genoeg mannelijkheid over! Gehee.. En tis nog veel fijner ook ik bedoel je zweet minder en vanonder kan het ook allemaal niet zo plakken, en denk eraan bij als je seks hebt, bijvoorbeeld bij het pijpen, zit je vriendin alsmaar aan je schaamhaar te kwijlen, van mij mag alles eraf! Ik wil niet meer anders..
|
boxershort, en gewoon beetje bijknippen qua schaamhaar daar benee, als ze beginnen aan hun oksels en benen word het me teveel, alhoewel de oksel soms ook wel wat bijgeknipt mogen worden..
|
SPRAY REBEL IS DE MAN!
kale mannen daar beneden zijn heeeeeerrrrlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
maar bij mannen.. nèhh doet me niks |
Een b0xer bij mannen, enne qua schaamhaar gewoon een beetje, niet teveel,, kus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben definitely pro mannen in string, lekker lekker. Wat dat schaamhaar betreft, zolang het niet overal uitpuilt... kort of kaal mag, maar is geen must, ik vind alles leuk, zolang het geen bosaap is.
|
ik scheer mijn schaamhaar, oksels, en gezicht; omdat dat er verzorgder uit ziet.
|
Ik wil een sik. Een faraobaard, maar het mag niet van m'n werk :(
Ik knip oksels en schaamhaar bij. Draag boxershorts. Soms strakke soms wat wijdere. Met sporten altijd strak, anders sta je op het gegeven moment je eigen ballen hoog te houden... :( |
Het liefst zie ik een boxer, maakt niet uit of het strak of los zit. En nee, ik vind het niet persé nodig dat mannen zich scheren, tenzij het echt een oerwoud is.
|
strakke boxer en schaamhaar NIET geschoren, netjes bijgehouden mag natuurlijk wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nja, ik kan er wel inkomen dat je als je eraan went, het niet vervelend meer zit, maar dan nog. Ik vind strings een modeverschijnsel en daar doe ik natuurlijk niet aan mee :P |
Citaat:
|
Strakke bokser, maar niet te strak. Gewoon, netjes, geen 'baggy' gevalletje iig.
Verder het liefst in ieder geval de ballen kaal en als het je staat ook de rest. (Een redelijk behaard iemand moet geen kaal kruis hebben, maar als je nergens haar hebt behalve daar vind ik kaal juist mooier). Geschoren oksels vind ik trouwens (y) |
Citaat:
|
Mijn vriendin werd altijd geil als ik in een string voor haar ging dansen.
Maar veel vrouwen houden van mannen in strings zij vinden dat erg sexy, de meeste dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geloof me . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan het me al goed inbeelden. :D :rolleyes: |
Citaat:
Het eerste kwartiertje vond ik een string gek aanvoelen, maar daarna voel je hem niet eens meer :s |
boxer en niet kaal maar gewoon netjes bijhouden :o
en een man in een string?! ik lach hem eerder uit dan dat ik er warm van word :P |
strakke boxer kale ballen en geen kopkaas muahahahhahaha enneh borsthaar enzo das juist mannelijk al hoewel ik kale oksels ook wel mooi vind bij mannen
|
Citaat:
Ik hoop niet dat ik ooit een man tegenkom die een string draagt, gatver, wat een afknapper. |
wat dan voor vrouwen qua sschaamhaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de gucciG natuurlijk of een hartje ;) http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1042637491.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |