![]() |
Wie het weet mag het zeggen...
Waarom grijpen rappende negers altijd naar hun kruis?
Ze beschouwen het als nieuwe "danspas"? Een stille hint: "wie wil er neuken?" Ze weten zich geen andere houding te geven? Ze hebben gewoon jeuk? Andere vorm van zelfbevrediging? Om steeds te voelen of hun lul er nog wel aan zit? Om steeds te voelen of hij al gegroeid is? :confused: |
ze doen michael jackson na... je weet toch
en daarbij moeten ze m toch ergens laten he :cool: |
Daarom.
|
Ze hebben kriebel.
|
Citaat:
|
Steelow. En wijven in 'the hood' geilen erop. Denk ik :confused:
|
Om de aandacht erop te vestigen natuurlijk. Soms hebben ze ook zo'n groot, gouden kruis, om te laten zien dat zij de sterkste zijn. Ach ja...
|
Ze houden huisdieren in die broeken?
|
om er op te wijzen
|
Citaat:
|
Dat is stoerrr.
Jeweettoch. |
Citaat:
|
perseus je begint af te zakken naar onzin niveau
|
Citaat:
|
Niet zo moeilijk denken: lijkt mij gewoon dat ze aangeven dat ze big cojones hebben.
|
:(
@aRP: Beter Onzin-niveau dan geen niveau. ;) Welkom terug hè. :) |
hmm macho gedrag of iets dergelijks dus.
En Mephostophilis , ik denk het ook, die 3 meter wijde broeken die ze aan hebben...daar past gemakkelijk een konijn in ^_^ |
piem0lschurft
|
Michael Jackson deed dat inderdaad al 25 jaar geleden of zo. Naar mijn weten is hij nooit de belichaming van een macho geweest. ;) Waarschijnlijk deed hij het om die hoge noten er wat zuiverder uit te krijgen, maar waarom rappers het doen... :confused: Misschien proberen ze met één hand hun broek op te heisen (ze hangen altijd op hun knieën), zodat ze hun pistool of microfoon niet neer hoeven te leggen?
|
of hun Herman is zo groot dat ze hem telkens moeten verplaatsen van de ene naar de andere wijde pijp van hun broek.
Citaat:
|
Ze denken dat ze aan het voetballen zijn en in de muur staan bij een vrije trap? :o:p
|
die lul is zo groot dat het zwiept naar de verkeerde kant ofzo :confused:
|
Citaat:
:cool: |
Ik voel op het moment geen extreme behoefte om het te weten. :)
|
Luis.
|
Ik zie rappende negers dat zelden doen. Ik zie ze vaker in hun hoe's grijpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze doen het trouwens om te laten zien wat ze allemaal in huis hebben :rolleyes:
|
Het komt omdat ze altijd hun schaamhaar weg scheren, zodat ze geen schaamluis van "da ho's from da hood' gekrijg. Maar dat jeukt zo erg dat ze telkens naar hun kruis moeten grijpen.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat het kwam omdat ze een enge ziekte zijn.
|
das stoer.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Volgens mij grijpen ze altijd veel te laag en met hun hand veel te veel gespreid om te laten lijken dattie heeel groot is, en daar willen ze natuurlijk de aandacht op vestigen.
|
Ik denk als danspas.
|
:d
|
Broek ophuisen, probeer zelf maar met gestrekte wijsvinger en pink, terwijl je van je ring- en middelvinger een haak maakt om je broek te ondersteunen. Best dom, koop dan bretels (y)
Of ze voelen of hun pielemuis er nog zit, die kan zo wegkruipen in zulke wijde broeken. |
Citaat:
|
Eminem doet dat ook
|
Citaat:
|
Moet daar een specifieke reden voor zijn dan?
|
Dat is cool, snap dat dan. :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij mag niet bij mij komen werken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |