![]() |
The Settlers 5
Er komt ook weer een vervolg op The Settlers. Ditmaal gaan ze ook helemaal 3D en hebben ze alles een stuk realistischer gemaakt.
Persoonlijk weet ik niet of ik hier blijer van word.. :bloos: http://www.letsgame.nl/settlers/screenshots/sshot5.jpg http://www.letsgame.nl/settlers/screenshots/sshot3.jpg http://www.letsgame.nl/settlers/screenshots/sshot1.jpg Een E3 filmpje is hier te vinden, voor de geinteresseerden. |
Marcade is de
The Settlers 5 verslaafd volgens mij :) |
Ze hebben ook het vechtgedeelte verandert zodat het makkelijker en intensief wordt :cool:
|
Ziet er leuk uit. (y)
|
Ziet er geil uit
|
2 was echt geweldig. 3 ooit gezien bij iemand en dat leek me niks. Is 4 leuk?
Ik wil nieuwe maps en gebouwen voor Settlers 2! |
ja, settlers 2, prachtig!
|
Citaat:
|
Ziet er in ieder geval niet lelijk uit.
|
Oeh settlers, heerlijk :) Ziet er goed uit
|
Ik vind 't er te echt uit zien. Dat is wel bij meer spellen tegenwoordig trouwens. Alles is voor zo realistisch. Waarom vraag ik! Waarom?!
|
Geniaal :)
Ik ben zeer benieuwd. |
ziet er leuk uit, maar laat het online ook een praaltje zijn.
Zoals de blizzardRTSen. |
ik vind economie opbouwen leuker dan combat..
|
dan vraag je je moeder of ze die stukken voor je wil spelen
|
Als ie maar goed online gaat.
|
lijkt me mooi :)
|
Het is volgens mij wel een heel ander spel dan Settlers II, aangezien Settlers IV al een heel ander spel is geworden..
|
shit, dat draait natuurlijk niet op m'n pc
settlers 4 blijft ownen :cool: (y) |
Hoe erg ownde Settlers II over de wereld.. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even een vraagje.
K speel settlers 4 weer maar ik weet niet hoe je extra militairen kan maken. K heb al zwaarden en speren gemaakt maar hoe worden de normale mannetjes militairen? Hoeveel levels zitten er eigenlijk in 4? 3 levels met de romainen? K heb trouwens ook zon donkey farm gemaakt maar die donkeys doen niet echt veel he? K dacht dat ze veel spullen konden dragen, lijkt niet echt te helpen... |
zozo... waarom nou weer 3D??
Settles III ging op mijn computer al langzaam in een hoge resolutie met veel ventjes :o In 3D zal het dus nog langzamer gaan. Verder denk ik dat je het overzicht kwijt raakt. |
Ut wordt net sim city... :s
|
Citaat:
of misschien zijn al je ventjes al bezet als carrier etc, dan moet je eerst ff een residence bouwen ;) (y) |
Citaat:
|
Laatst nog Settlers 3 gespeeld, opzich wel zin in een vervolg. :)
|
Weet iemand nou hoe je die donkey ranch kan gebruiken? K heb al 15 van die ezels maar ze doen niks..... :confused:
|
Citaat:
Ben behoorlijk benieuwd naar deel 5 trouwens, ben al sinds deel 1 helemaal hooked aan de settlers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wordt vast wel weer leuk om te spelen. En up-to-date 3d graphics zijn ook wel een must, 2d-maps kunnen echt niet meer. :>
|
Bij de Intertoys hebben ze Settlers IV voor 5 Oiro. Misschien moet ik dat toch maar eens testen.
|
zolang de cartoony humor maar niet verloren gaat :(
en dat gaat het wel denk ik :P er was niks leukers om je cameratje op een big te zetten, die vervolgens bij de slager in stukjes gehakt zien worden, waarna er een vleesklomp naar de mijnen werd gebracht :D |
Citaat:
Ik prefereer een goed en duidelijk 2D (Settlers III) nog altijd boven 3D, wat bij zulk soort spellen vaak onoverzichtelijk overkomt. En als ze zo nodig naar 3D moeten, wil ik wel volledige controle over de camera :) Maar ik ben benieuwd. [edit] Ik heb het filmpje even gezien. Jammer hoor. De gebouwen komen nu uit de grond zetten (ipv. 'steen voor steen' opgebouwd te worden). Zo te zien is het niet mogelijk om de camera te draaien. Jammer :| [/edit] |
Settlers 4 was het einde van de leuke settler reeks als ik het zo zie....Dit (settlers 5) is geen sttlers meer, jammer...Ziet er niet uit..
|
Is die inmiddels al uit ?
volgens mij wel! |
Citaat:
Hij is al wel beschikbaar in het minder legale circuit. Ik heb 'm dus al gespeeld voor 10 minuten maar ik vind dat de echte settlers sfeer er nu echt eraf is. |
Citaat:
|
the settlers is echt zon beetje mn favoriete spel :P online spelen lijkt me echt wel lachu, wel jammer dat dat allemaal zo vaag was bij settlers 4..
|
Tot nu toe lost 5 de standaard settlers verwachtingen meer dan in! vind ik persoonlijk!
De cartoonstijl is wat weg maar daarvoor terug krijg je het hero stysteem. Een held die kan praten met NPC's en daardoor contracten kan afsluiten en hele kleine quests kan voltooien.. Best origineel gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
Het hero systeem origineel? Wat hadden ze in Warcraft III dan? En in Dawn of War? En in Battle for middle earth? |
En je bent ook per missie wel een uur bezig :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |