![]() |
I'm in luve hellup me
Okeej hier komt ut....
Ik ben sinds een tijdje verliefd op een hele leuke jongen... Alleen ik weet nie of hij met mij wil. Hij is heel lief en aardig en hij danst en praat met mij. Maar als dan een vriendin van me aan hem vraagt of hij met me wil zoenen zegt hij alleen als ik dronken ben. Nou weet ik dat hij een hekel aan mijn vriendin heeft maarja... Hij helpt me ook overal mee (als ik ruzie heb ofzo) En als ik ergens uit ben komt hij er altijd aan met wat drinken. Ook als hij een sigaret rookt deelt hij em met mij en ook drank deelt hij. Soms komt hij zo nast me staan en dan kijkt hij heel lang naar mij en dan lacht hij gewoon heel lief....... Pfff ik ben zo verliefd maar ik durf hem nix te vragen. Hebben jullie nog tipz over hoe ik kan zien wat hij van mij vindt? Please help me!!!:confused: |
L&R
en ik zou zeggen: vraag et em zelf. desnoods met een briefje ofzow :confused: |
zuip je klem en kniel:
ohhh goddelijke prins, ik wil u al tijden.. en dan hopen dat je t de dag erna niet meer herrinnert :o |
Durf ikkuh nie is er nix waaraan ik ut kan merken ofzo?:eek:
|
Citaat:
hahaha okeej dat probeer ik vanavond |
Liefde en Relatie's
|
Geef wat subtiele hints, en let goed op hoe hij reageert.
succes! |
hey!
hoe die doet is wel alsof ie wat van je wilt! dus vraag gewoon zelf wat ie van je vind, het is moeilijk, maar ik denk toch dat je blij bent als je die stap hebt gzet succes en dikke *smak* |
ik denk dat de beste manier is het hem gewoon te vragen, het is moeilijk maar lucht wel op, believe me i know. Als hij trouwens zo aardig is dan heb je volgens mij al een goede kans... of hij moet gewoon heel erg aardig zijn :D
grtz Arthur |
gewoon ketsen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |