![]() |
Cliché & Commercieel; Hot or Not?
Is het mogelijk jezelf cliché te kleden en nog steeds hip te zijn?
Is commercieel uberhaupt hip/mooi/cool? Nou? Laat de discussie losbarsten! VB Ik was laatst in de zipper en wat zag ik: van die hippe, semi afzak laarsjes die er altijd 2e hands uitzien, geen punt hebben, en een aflopend schuin hakje. De kenners weten wat ik bedoel. De eerste dame die een spijkerbroek combineerde mer die laarzen kan zich een hippe trendsetter prijzen, maar nu is het verschrikkelijk cliché die, laarzen- in -je br00k -l00k. Zijn de naapers hip? Of commerciele slachtoffertjes? Of gewoon cliché? VB 2 Meisje A ziet de H&M paspop en denkt JA, DAT GA IK IK OOK KOPEN! Vervolgens loopt ze in de meest commerciele kleding te paraderen alsof ze HIP is. Is dat nou hip (typische mode voorbeeld H&M!) of gewoon commercieel en dom? |
CB je moet je topics verduidelijken hoor, ik vind ze wel leuk maar hier heb ik neits aan.
Doe eens een voorbeeld? Of zal ik aftrappen met euh, de kakkker? |
|
Citaat:
je ziet er trouwens ook uit als een typische clicheé salouboer :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:evil:
Kameleon = een jongetje van 12 :rolleyes: neneneenee neeee :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Komop CB je kan beter.
|
painfully hip is dus niet hetzelfde als hip
|
na-apers zijn stom, vooral als ze zich met z'n allen in een kudde verplaatsen.
|
Citaat:
Ontopic: ja ik blijf in de hiphop/nu-metal cliche en word steeds weer hip gevonden. |
cliche en hip kunnen niet naast elkaar, heeft ook nooit gekund.
|
sorry hoor maar de meeste mensen die zichzelf hip noemen zijn ook cliche. het is nou eenmaal zo. alsof ze t zelf verzonnen hebben
|
Citaat:
J I J Z U I G T J E K E N K E R V R I N D I N Z' N A N U S T Y F U S H O M O |
Citaat:
|
Citaat:
oja "kenker" is geen woord. |
Kan iemand aub een ban voor me aanvragen ?
|
Citaat:
|
Ik weet dat je niet zonder me kan lieve Noé maar ik moet gewoon weg dat is mijn lot. We komen elkaar wel weer tegen over een paar jaar niet getreurd.
|
doe eens ontopic :rolleyes:
iedereen is cliché |
Citaat:
De mensen die zich 'hip' prijzen hebben vaak allemaal hetzelfde aan, hoe cliche :o |
Wat maakt 't uit of je hip bent? Ik snap deze discussie niet..
|
ik vind dit topic pas een cliche :rolleyes: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarja Chameleon2000, jij bent ook dom.
|
Citaat:
Je kan hier ook gewoon wegblijven natuurlijk. Bespaar ons de moeite, wil je? :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |