![]() |
Chicks met snorren.
Had het er net over met Gerlo/Glow.
gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: ik keek gisteravond GTST gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: en charlie gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: leek een fuckin snor te hebben rutger » says: moet slapen en hard morgen presentatie DOEII gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: verdomme, die chick is lekker. rutger » says: :\ gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: maar dat mag niet rutger » says: snap ik nooit rutger » says: chiks met snorren rutger » says: gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: ja ik dig ze niet rutger » says: dat ze er niet gewoon wat aan doen gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: ik ben niet down met chicks met snorren rutger » says: alsof ze ontkennen gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: uhuh rutger » says: dat ze het heben gerlo // a zebra can't drive a moon buggy! [ omg omg omg ! ] says: dat doen ze. rutger » says: N) What is up daar mee? Ontkennen die soms dat ze het hebben? |
yUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKIE
Of vrouwen met een rode snor huid, van het huidverwijderen. |
ik heb ook een mooie moustache en laat hem in een leuk patroontje bijscheren/knippen.
|
damn, dat slaat toch nergens op! Vrouwen met donker haar (meer getint) vallen de haartjes boven hun mond gewoon wat meer op! iedereen heeft ze.. Ja, je kunt er wat aan doen.. Maar of het perse moet? :o *ben ik nu te serieus?* :s
|
haha
|
LOL dat kwam omdat die Nick (charlie's vriend) voor de gein een snorretje had getekend bij haar.
zij was verkleed als man en hij als vrouw :p en daarna gingen ze trouwen :rolleyes: |
Ik heb geharst :o
Maarja ik snap dat niet iedereen dat doet want het voelt nou niet bepaald lekker ofzo ;) |
Whuahahaahah Charlie had een snor omdat Nick dat dat getekent.Nick liep in Vrouwenkleden met hakken enso en toen gingen ze trouwen.Toen ze gingen slapen had ze het er niet afgehaalt hahahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Woah ! Kraagje omhoog hip hoor Kosmopolitian !!! wHAHAHAHAH |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pff. wanneer krijg jij eens een ban? |
Citaat:
WANNEER GA JIJ JE KENKER MUIL HOUDEN SLET |
please ban me alsjeblieft !!!
|
Citaat:
rustig aan, het is nog vroeg. |
sorry ik draai helemaal door man.. het spijt me.. ban me maar dat is het beste.
|
Citaat:
|
:confused:
Gerlo met 'Ik ben niet down met'.. ? Gerlo met 'Verdomme, die chick is lekker'..? Gerlo met 'Ik dig ze niet'..? :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriendinnetje van mij is half Iraans, dus die heeft dat ook wel een beetje.. boeiend als je het gewoon bleekt ofzo is er toch niets aan de hand, ik zie het probleem er iig niet van (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok kut voor degene die echt duidelijk een snor hebben. Bleken of harsen oid is dan de oplossing.
Maar who cares anyway.. |
ik hou wel van chicks met snorren :cool:
|
gezellig toch, samen smorrgens scheren (y)
|
ze moet niet scheren dan. dat gaat zo kriebelen als ze je pijpt
|
Citaat:
Rosa is het met me eens. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Damn waarom heb ik nou geen snor?> Nu digt GRRR me niet :o |
Citaat:
|
Coole avatar boven mij. (y)